Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Casa de la Família Mikami
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
8 de gen. - 9 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,8 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
9,8 sobre 10
Magnífic
(20 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1994 Shinhama, Miyazu, Kyoto, 626-0015
Sobre aquest allotjament
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Allotjaments similars

Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
- Piscina
- Tot inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 371 opinions
Preu actual: 48 €
13 de gen. - 14 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield by Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield INN BY Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel Miyazu
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,2
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
12 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
11 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 3 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Carrie
Viatge en família
30 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carrie
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Yun Hon
23 de nov. de 2025
Yun Hon
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Phong
Viatge en parella
18 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phong
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Ming
Viatge en parella
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Ming
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
RUKA
2 de nov. de 2025
RUKA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Katsuyuki
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsuyuki
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Bonnie
Viatge en grup
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bonnie
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Damon
24 d’oct. de 2025
Damon
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuen Kam Jean
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuen Kam Jean
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ai Lin
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ai Lin
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar
Viatge en família
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
SUGAWARA
5 d’oct. de 2025
SUGAWARA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jade, Gold Coast
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jade
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yo, Chuouku
Viatge en família
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yo
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Shane
Viatge en grup
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shane
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en família
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Po yue
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Po yue
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Guangjing
27 d’ag. de 2025
Guangjing
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiromi
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Hiromi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
???
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroko
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
huimin
Viatge en grup, Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
huimin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
shuichi
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
shuichi
Estada de 2 nits (jul. 2025)








