Auberge Amanohashidate
Hotel a Miyazu amb sauna i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Auberge Amanohashidate





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
5 de des. - 6 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
7,4 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

191-1 Monju, Miyazu, Kyoto, 626-0001
Sobre aquest allotjament
Auberge Amanohashidate
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 234 opinions
Preu actual: 98 €
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2500 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Auberge Amanohashidate Hotel Miyazu
Auberge Amanohashidate Hotel
Auberge Amanohashidate Miyazu
Auberge Amanohashidate Hotel
Auberge Amanohashidate Miyazu
Auberge Amanohashidate Hotel Miyazu
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Auberge Amanohashidate
7,6
Bo
8,0
Neteja
8,4
Ubicació
7,8
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
KUNG KUN
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KUNG KUN
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
MAKOTO
Viatge en grup
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
MAKOTO
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
AYA
24 de set. de 2025
AYA
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
CHEUK HANG
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHEUK HANG
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryutaro
Viatge en grup
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryutaro
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
トモヒロ
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
トモヒロ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Yoshifumh
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshifumh
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
やなぎもとかずえ
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
やなぎもとかずえ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
asuka
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
asuka
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Masaru
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masaru
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
しょうや
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
しょうや
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
murayama
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
murayama
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Yl
8 de jul. de 2025
Yl
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
YOKO
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
YOKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
James
Viatge en parella
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Saeko
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saeko
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kin Sang
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kin Sang
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Yoko
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Yoko
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
YUTAKA
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
YUTAKA
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Tatsuya
22 de maig de 2025
Tatsuya
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Peiyi
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei




Peiyi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MASAKI
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
david israel
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
david israel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Takeshi
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Takeshi
Estada d’1 nit (abr. 2025)








