Smile Hotel Miyakojima
Hotel a Miyakojima amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smile Hotel Miyakojima





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (A)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (A)
8,0 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació d'estil japonès, no fumadors

Habitació d'estil japonès, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Western Style)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Western Style)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
7,4 sobre 10
Bé
(23 opinions)
El més destacat
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (B)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (B)
El més destacat
Llar de foc
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Universal room)

Habitació, no fumadors (Universal room)
El més destacat
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

225 Hirara Nishizato, Miyakojima, Okinawa-ken, 906-0012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Atoll Emerald Miyakojima
Hotel Atoll Emerald Miyakojima
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 235 opinions
Preu actual: 97 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1800 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 1000 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Miyako Central Hotel Miyako Island
Miyako Central Hotel
Miyako Central Miyako Island
Miyako Central
Miyako Central Hotel
Central Miyakojima Miyakojima
Central Resort Miyakojima Hotel
Central Resort Miyakojima Miyakojima
Central Resort Miyakojima Hotel Miyakojima
Preguntes freqüents
Opinions: Smile Hotel Miyakojima
Opinions
8,0
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
ユウキ
Viatge en família amb nens petits
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ユウキ
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
??
2 de juny de 2025
??
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mika
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mika
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Masaaki
Viatge en grup
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masaaki
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
チエミ
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
チエミ
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
younghwan
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
younghwan
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Takeshi
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
清潔で環境に優しい
Takeshi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ともこ
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ともこ
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
????
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MAIKO
14 d’abr. de 2025
MAIKO
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Toshiaki
1 d’abr. de 2025
Toshiaki
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
NORIKO
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NORIKO
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Peter, APO
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Peter
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
???????!
20 de març de 2025
???????!
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
??
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
??
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jihye
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jihye
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shibao
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shibao
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Tomoko
Viatge en grup
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomoko
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
toyoda
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
toyoda
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Derek
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Randy
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Randy
Estada de 4 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
ススム
17 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
ススム
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Yuichi
14 de febr. de 2025
Yuichi
Estada de 3 nits (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels