Hotel Terrace The Garden Mito
Hotel a Mito amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores 
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Terrace The Garden Mito





Opinions
9,0 sobre 10, 
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
27 de nov. - 28 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual 
Decorat de manera individual 
Control de la temperatura 
Televisor intel·ligent 
Rentadora/assecadora 
Carta de coixins 
Any de renovació: 2025
Cortines opaques 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Moblat de manera individual 
Decorat de manera individual 
Control de la temperatura 
Televisor intel·ligent 
Rentadora/assecadora 
Carta de coixins 
Any de renovació: 2025
Cortines opaques 
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Moblat de manera individual 
Decorat de manera individual 
Control de la temperatura 
Bressols (gratis) 
Televisor intel·ligent 
Rentadora/assecadora 
Carta de coixins 
Any de renovació: 2025
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Menjador independent 
Moblat de manera individual 
Decorat de manera individual 
Control de la temperatura 
Bressols (gratis) 
Televisor intel·ligent 
Rentadora/assecadora 
Carta de coixins 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Miyamachi 1-7-20, Mito, Ibaraki, 310-0015
Sobre aquest allotjament
Hotel Terrace The Garden Mito
Allotjaments similars

Daiwa Roynet Hotel MITO
Daiwa Roynet Hotel MITO
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 343 opinions
Preu actual: 81 €
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1800 JPY per adult i 1800 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 1000 JPY per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 5000.0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu. 
Public bath hours are from 5-10 AM and 3 PM-1 AM daily.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients 
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada 
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Terrace The Garden Mito Mito
hoteru terasu za ga den mito
Hotel Terrace The Garden Mito Mito
Hotel Terrace The Garden Mito Hotel
Hotel Terrace The Garden Mito Hotel Mito
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Terrace The Garden Mito
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
9,0
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
John
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 7 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Osamu
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Osamu
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
SATORU
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SATORU
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Michiyo
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michiyo
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
YUMI
Viatge de negocis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUMI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
-
Eric
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sachiko
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sachiko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Yoshihiro
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Yoshihiro
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Hiroki
11 de maig de 2025
Hiroki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
CHUI YUK
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUI YUK
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joan
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joan
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
mamoru
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mamoru
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ヒロシ
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ヒロシ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Onodera
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Onodera
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
PI-JUNG
1 de maig de 2025
PI-JUNG
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ICHING
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
入住體驗非常好,值得推薦
ICHING
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAORI
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KAORI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Delphine
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Delphine
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Chi Po
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi Po
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
****
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
****
Estada de 2 nits (març 2025)








