Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hanaya Bekkan





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, fumadors, bany privat (Japanese-Style)

Habitació tradicional, fumadors, bany privat (Japanese-Style)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Barnussos
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

818-6 Misasa, Tohaku-gun, Misasa, Tottori-ken, 682-0123
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kurayoshi City Hotel
Kurayoshi City Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 115 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hanaya Bekkan
Hanaya Bekkan Inn
Hanaya Bekkan Inn Misasa
Hanaya Bekkan Misasa
Hanaya Bekkan Ryokan
Hanaya Bekkan Misasa
Hanaya Bekkan Ryokan Misasa
Preguntes freqüents
Opinions: Hanaya Bekkan
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
酒店職員友善
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Sau Yin Teresa
13 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wifi
Sau Yin Teresa
8/10, Bo
GIYEONG
9 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
맛있는 음식과 시간의 흐름이 느껴지는 숙소
GIYEONG
8/10, Bo
Tomomi
3 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
建物は古いですが、立地もお食事も温泉も良かったです。



Tomomi
8/10, Bo
Chan Yiu
21 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chan Yiu
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
SEUNGYONG
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
온천수 하나만으로 모든 불만이 해소되는 료칸
SEUNGYONG
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
mako, 広島
31 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事の
mako
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
ka lai
13 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
温泉酒店不錯,但附近沒地方可觀光。


ka lai
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
WAI CHEONG
10 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Small hotel with impeccable meals
WAI CHEONG
8/10, Bo
Cliff Cheung, 香港
23 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
親切的招待,滿意的服務。
Cliff Cheung
8/10, Bo
KAP SOO
20 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
온천수 좋은곳
KAP SOO
10/10, Excel·lent
Ching Man, Hong Kong
21 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
好細心,有親切感既旅館
Ching Man
6/10, Acceptable
BIAO, 中国
13 de jul. de 2016
一般
BIAO
10/10, Excel·lent
Cissy, HK
29 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotspring, friendly staff and comfy room
Cissy
8/10, Bo
John, hong kong
18 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
10/10, Excel·lent
Young Hoon
5 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Young Hoon
10/10, Excel·lent
YOONHAE
6 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOONHAE
8/10, Bo
Tomi, 兵庫県
24 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
子供にやさしい宿
Tomi
8/10, Bo
sussi
18 de jul. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació