Jinhold Hotel & Serviced Apartment Miri
Hotel a Miri amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Jinhold Hotel & Serviced Apartment Miri





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 14 de 14 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament bàsic, 1 dormitori

Apartament bàsic, 1 dormitori
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar, 3 dormitoris, accessible, cuina bàsica

Apartament familiar, 3 dormitoris, accessible, cuina bàsica
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar, 2 dormitoris, bany privat, vistes parcials al mar

Apartament familiar, 2 dormitoris, bany privat, vistes parcials al mar
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Sofà llit
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Sofà llit: doble
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Superior)

Habitació familiar (Superior)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Sofà llit: doble
Ventilador de sostre
(Wing Two) Two Bedrooms Apartment
Carregar totes les fotos de: (Hotel) Standard King Room

(Hotel) Standard King Room
Carregar totes les fotos de: (Hotel) Superior Family Room

(Hotel) Superior Family Room
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: (Junior One) One Bedroom Apartment

(Junior One) One Bedroom Apartment
Carregar totes les fotos de: (Hotel) Superior King Room

(Hotel) Superior King Room
Carregar totes les fotos de: (Hotel) Standard Twin Room

(Hotel) Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: (Classic Six) Three Bedrooms Apartment

(Classic Six) Three Bedrooms Apartment
Carregar totes les fotos de: Standard Room-Non-Smoking

Standard Room-Non-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

LOT 14735, AIRPORT COMMERCIAL CENTRE, JALAN AIRPORT, Miri, SARAWAK, 98000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pullman Miri Waterfront
Pullman Miri Waterfront
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 589 opinions
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 300.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 24 MYR per adult i 13 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 24 MYR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
JINHOLD HOTEL SERVICED APARTMENT MIRI
JINHOLD HOTEL SERVICED APARTMENT
JINHOLD HOTEL SERVICED APARTMENT
Hotel JINHOLD HOTEL & SERVICED APARTMENT MIRI Miri
Miri JINHOLD HOTEL & SERVICED APARTMENT MIRI Hotel
Hotel JINHOLD HOTEL & SERVICED APARTMENT MIRI
JINHOLD HOTEL & SERVICED APARTMENT MIRI Miri
JINHOLD HOTEL SERVICED APARTMENT MIRI
JINHOLD SERVICED APARTMENT MIRI
JINHOLD SERVICED APARTMENT
Jinhold Serviced Apartment
Jinhold & Serviced Miri Miri
JINHOLD HOTEL & SERVICED APARTMENT MIRI Miri
JINHOLD HOTEL & SERVICED APARTMENT MIRI Hotel
JINHOLD HOTEL & SERVICED APARTMENT MIRI Hotel Miri
Preguntes freqüents
Opinions: Jinhold Hotel & Serviced Apartment Miri
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Sady
17 de nov. de 2023
Sady
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
lim
Viatge en grup
18 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lim
Estada d’1 nit (nov. 2020)
4/10, Deficient
DANNY
Viatge en grup
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
DANNY
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Stephanie
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephanie
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Liew
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Just the towels
Liew
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Kenny
Viatge de negocis
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenny
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
manabu
6 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
惜しい
manabu
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
A
Viatge en família amb nens petits
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
A
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Leslie
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel but deserted during the week.
Leslie
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Md Hasyadee
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Md Hasyadee
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
inah, Brunei
Viatge en família
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
inah
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Thomas
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value for money hotel
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Recommended for quick getaway
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Small
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Service can be better :)
Small
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Albert
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Albert
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
New hotel... but...
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)