Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Imperial Palace Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 39 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Superior King Room

Superior King Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard King Room

Standard King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 1120, Block 7, Jalan Sehati, MCLD, Miri, Sarawak, 98000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pullman Miri Waterfront
Pullman Miri Waterfront
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 584 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50.00 MYR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Imperial Palace Hotel Miri
Imperial Palace Miri
Imperial Palace Hotel Miri Sarawak
Sarawak
Imperial Palace Hotel Miri
Imperial Palace Hotel Hotel
Imperial Palace Hotel Hotel Miri
Preguntes freqüents
Opinions: Imperial Palace Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
MRS SITI
29 de set. de 2024
MRS SITI
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Choon Chait
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Choon Chait
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
KHASNOR
Viatge de negocis
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quality
KHASNOR
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
GIM-LOO
Viatge en grup
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GIM-LOO
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ching Ping
Viatge en família
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ching Ping
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Hun Hong
16 d’oct. de 2023
Hun Hong
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
ANITA
Viatge en grup
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANITA
Estada de 3 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
?
Viatge en família amb nens petits
28 d’abr. de 2023
?
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Cheah
13 d’abr. de 2023
Cheah
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Bob
7 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bob
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Yung
Viatge de negocis
3 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yung
Estada de 5 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
SIM KEE
Viatge de negocis
15 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SIM KEE
8/10, Bo
Ezsherlynn
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ezsherlynn
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Dominic
28 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominic
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Nurhaniza
19 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nurhaniza
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Nicholas Kok
Viatge de negocis
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicholas Kok
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Ardiman
Viatge en família
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ardiman
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
chia hsin
Viatge de negocis
23 de gen. de 2020
chia hsin
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Myn
Viatge en grup
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Myn
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)