Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Restaurant Métropole





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 111 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat independent
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat independent
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat independent
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat independent
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31 Rue Victor Hugo, Mirande, GERS, 32300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Maison Puchouaou gite chambres d'hôtes
Maison Puchouaou gite chambres d'hôtes
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 9 i 12 EUR per adult, i entre 7 i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Restaurant Métropole Mirande
Restaurant Métropole Mirande
Hôtel Restaurant Métropole Mi
Restaurant Metropole Mirande
Hôtel Restaurant Métropole Hotel
Hôtel Restaurant Métropole Mirande
Hôtel Restaurant Métropole Hotel Mirande
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Restaurant Métropole
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Izzy
3 de juny de 2024
Izzy
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Arnaud
9 de març de 2023
Arnaud
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
SZ, Moulins
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SZ
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
FREDERIC
29 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FREDERIC
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel plein de charme typiquement français
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
ELEN, Bénévent
3 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel et Personnel très agréable + RESTO GENIAL
ELEN
10/10, Excel·lent
vanessa
4 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELLENT
vanessa
10/10, Excel·lent
Salim, merignac
22 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hôtel restaurent parfait logis gage de qualité
Salim
8/10, Bo
Simon
30 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
10/10, Excel·lent
Simon, Luchon
27 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel sympatique
Viatger verificat
8/10, Bo
manou 31, toulouse
7 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel accueillant près du centre
manou 31
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tres bien
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 d’oct. de 2014
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
le parking est payant et non gratuit comme sur la
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
philippe, c
10 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel accueillant proche du festival de Marciac
philippe
10/10, Excel·lent
Nico D, Bordeaux
27 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un excellent rapport qualité prix
Nico D
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
Michèle, Biarritz
16 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
charmant hôtel de province
Michèle
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’abr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
un hôtel à essayer
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
claude
19 de set. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació