Minamisanriku Hotel Kanyo
Ryokan per a famílies amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Minamisanriku Hotel Kanyo





Serveis populars
El preu actual és de 167 €
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (South Bldg, Japanese Style, 10Tatami)

Habitació tradicional (South Bldg, Japanese Style, 10Tatami)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (East Bldg, Japanese Style,12-14Tatami)

Habitació tradicional (East Bldg, Japanese Style,12-14Tatami)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica, no fumadors, vistes a l'oceà

Habitació amb dos llits individuals bàsica, no fumadors, vistes a l'oceà
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

99-17 Kurosaki, Minamisanriku-cho, Minamisanriku, Miyagi, 986-0766
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

hamanasukaiyoukan
hamanasukaiyoukan
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juliol-agost
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-17:00.
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 15:00-01:00
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Minamisanriku Hotel Kanyo Shizugawa
Minamisanriku Kanyo Shizugawa
Minamisanriku Kanyo
Hotel Kanyo
Minamisanriku Kanyo Ryokan
Minamisanriku Hotel Kanyo Ryokan
Minamisanriku Hotel Kanyo Minamisanriku
Minamisanriku Hotel Kanyo Ryokan Minamisanriku
Preguntes freqüents
Opinions: Minamisanriku Hotel Kanyo
Opinions
9,0
Fantàstic
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
hiroki
19 de juny de 2025
hiroki
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
KIYOMI
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
KIYOMI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
なみ
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
なみ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Mie
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yukari
17 de març de 2025
Yukari
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ジュンコ
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ジュンコ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en família amb nens petits
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, peachtree city
Viatge en grup
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dan, San Francisco
Viatge en parella
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yiu Wah Tony
Viatge en grup
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yiu Wah Tony
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Youji
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Youji
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kazuhiro
Viatge en família
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kazuhiro
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiroe
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hiroe
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
大満足です
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
KIM
Viatge en família
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3ㅣㅇ
KIM
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Miwa
Viatge en família
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miwa
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Mai
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mai
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
kenji
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kenji
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)