Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Senomoto Kogen Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals bàsica, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cobrellit
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, bany compartit (Japanese-Western Style)

Habitació, no fumadors, bany compartit (Japanese-Western Style)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5644 Manganji, Aso-gun, Minamioguni, Kumamoto, 869-2402
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1620 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
San-ai Kogen Hotel Minamioguni
San-ai Kogen Hotel
San-ai Kogen Minamioguni
San-ai Kogen
San ai Kogen Hotel
Senomoto Kogen Hotel Ryokan
Senomoto Kogen Hotel Minamioguni
Senomoto Kogen Hotel Ryokan Minamioguni
Preguntes freqüents
Opinions: Senomoto Kogen Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
FENGJU
Viatge en grup
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FENGJU
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
GAHEE
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최고!


GAHEE
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
ching ping
Viatge en grup
7 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ching ping
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Hungyu
Viatge en família
28 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hungyu
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
YEO REUM
21 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
산 속 리조트 느낌
YEO REUM
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Dennis
1 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dennis
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
IKEGAMI
27 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
IKEGAMI
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
NOBUYUKI
Viatge en família
18 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NOBUYUKI
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Jaakko
12 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaakko
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Kiminori
Viatge en família
17 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kiminori
Estada d’1 nit (jul. 2022)
4/10, Deficient
Nakagami
23 de juny de 2022
Nakagami
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Lawrence
31 de maig de 2022
Lawrence
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
まりえ
Viatge en parella
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
まりえ
Estada d’1 nit (maig 2022)
4/10, Deficient
HIDEYUKI
27 de març de 2022

HIDEYUKI
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
HARUYOSHI
9 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HARUYOSHI
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
星空の下の露天風呂が最高です
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
TARO
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
リーズナブルな観光ホテル
TARO
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
九州旅行
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Wing Yue
5 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wing Yue
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
日常を忘れられるホテル
Viatger verificat
8/10, Bo
Nobuya
21 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
部屋や露天風呂から素晴らしい景色

