CSI Group - Hotel Central Station
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Teatro alla Scala
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament CSI Group - Hotel Central Station





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual empresarial

Habitació doble per a ús individual empresarial
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Televisió digital
Entrada amb clau mòbil
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

Crowne Plaza Malpensa Airport by IHG
Case Nuove
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 1.007 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Giovanni Battista Sammartini 15, Milan, MI, 20125
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

43 Station Hotel
43 Station Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 1.139 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 8 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 28 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Central Station Hotel
Central Station Milan
Hotel Central Station
Hotel Central Station Milan
Preguntes freqüents
Opinions: CSI Group - Hotel Central Station
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
HAJIME
Viatge en família amb nens petits
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HAJIME
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Keisuke
Viatge de negocis
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Keisuke
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sik Wa
Viatge en parella
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sik Wa
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Olena
18 de juny de 2025
Olena
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Chalada
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Chalada
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NANDAKUMAR
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
NANDAKUMAR
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Chalada
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Chalada
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
nima
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
nima
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Annabelle
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annabelle
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamid, Atherton
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamid
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Michael
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shirley
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shirley
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Vincent
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz
28 d’abr. de 2025
Luiz
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Federico
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Federico
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
ADOLFO
23 d’abr. de 2025
ADOLFO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
CHANG HUNG
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHANG HUNG
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosalía
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosalía
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Jerry, Venice
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerry
Estada de 2 nits (abr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets