Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ryzlink





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 169 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica, vistes al jardí

Habitació triple clàssica, vistes al jardí
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite de disseny, vistes al jardí

Estudi en suite de disseny, vistes al jardí
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Apartament exclusiu, vistes al jardí

Apartament exclusiu, vistes al jardí
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zlámalova 1809/2, Mikulov, 69201
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wine Wellness Hotel Amande
Wine Wellness Hotel Amande
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 82 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 300.00 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec per fer una entrada tardana.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a República Txeca. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ryzlink Mikulov
Ryzlink Mikulov
Ryzlink
Hotel Ryzlink Hotel
Hotel Ryzlink Mikulov
Hotel Ryzlink Hotel Mikulov
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ryzlink
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Romuald
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romuald
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sasha
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sasha
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr gerne wieder!
Lucas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Darin
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful view and great atmosphere!
Darin
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Michaela
8 d’oct. de 2023
Michaela
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
patrick
Viatge de negocis
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
patrick
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Anna
7 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Maksym
Viatge en família
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maksym
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Lukasz
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lukasz
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Petr
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petr
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Manuel
10 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Simon
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Garance spokojenosti
Simon
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Jens
Viatge de negocis
21 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Grega
6 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Grega
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
2/10, Horrible
Bill
Viatge en família
19 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bill
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Marek
Viatge en família
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marek
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
CeBi
Viatge de negocis
12 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CeBi
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Jakub
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Jakub
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Stanislav
Viatge en família
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stanislav
Estada de 5 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Marie
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Marie
Estada d’1 nit (febr. 2020)