Hotel Madeira
Hotel a Atizapan de Zaragoza amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Madeira





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 39 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, 1 llit de matrimoni gran

Habitació tradicional, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Canals per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació júnior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Control de la temperatura
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, 2 llits dobles

Habitació tradicional, 2 llits dobles
El més destacat
Control de la temperatura
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
També et pot agradar

Historico Central Hotel
Centre Històric
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 2.326 opinions
Preu actual: 156 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

El Potrero, Atizapan de Zaragoza, MEX, 52975
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Atizapan
Hotel Atizapan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 181 opinions
Preu actual: 22 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 100 i 200 MXN per adult, i entre 100 i 200 MXN per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Madeira Ciudad López Mateos
Hotel Madeira Atizapan de Zaragoza
Madeira Atizapan de Zaragoza
Hotel Hotel Madeira Atizapan de Zaragoza
Atizapan de Zaragoza Hotel Madeira Hotel
Madeira
Hotel Hotel Madeira
Madeira Atizapan De Zaragoza
Hotel Madeira Hotel
Hotel Hotel Madeira Ciudad López Mateos
Hotel Madeira Ciudad López Mateos
Ciudad López Mateos Hotel Madeira Hotel
Madeira
Hotel Madeira Atizapan de Zaragoza
Hotel Madeira Hotel Atizapan de Zaragoza
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Madeira
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
oscar
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
oscar
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Iván
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Iván
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
José
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David, Mérida
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ariadna
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariadna
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
José
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mishelle
Viatge en parella
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mishelle
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Orlando
Viatge en parella
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Orlando
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
F.Areli
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
F.Areli
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Gerardo
Viatge en parella
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerardo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Francisco
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BIEN CON DETALLES
Francisco
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Marbella
14 de gen. de 2025
Marbella
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
KITZIA
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KITZIA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Enrique
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Enrique
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jazmin Adirana
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jazmin Adirana
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Carlos Ernesto
27 de des. de 2024
Carlos Ernesto
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodolfo
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodolfo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Armando
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel de buen nivel ejecutivo, bien ubicado
Armando
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jesus
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marte
1 de des. de 2024
Marte
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Alfonso
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Alfonso
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Miguel Angel
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel Angel
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
MA. BELEN
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MA. BELEN
Estada de 2 nits (nov. 2024)