Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Finisterre





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
taxes i impostos inclosos
21 de set. - 22 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació quàdruple familiar, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Habitació doble Comfort, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Habitació júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Historico Central Hotel
Centre Històric
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 2.352 opinions
Preu actual: 117 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2043 Calz. de Tlalpan Parque San Andrés, Mexico City, CDMX, 04040
Sobre aquest allotjament
Hotel Finisterre
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 250.00 i 400.00 MXN per adult, i entre 200.00 i 300.00 MXN per nen (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 450.00 MXN.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Finisterre
Hotel Finisterre Hotel
Hotel Finisterre Mexico City
Hotel Finisterre Hotel Mexico City
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Finisterre
7,6
Bo
7,6
Neteja
7,6
Comoditats
8,0
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
David
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
José
Viatge en parella
28 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Antonio
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Floricely
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Floricely
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Biviana
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Biviana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Fernando
23 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Iliana
20 de jul. de 2025
Iliana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen Anaid
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen Anaid
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sabás
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sabás
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maynez
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maynez
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy descuidado
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Luis Alberto
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Alberto
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
PEDRO SANCHEZ
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PEDRO SANCHEZ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sotero Alejandro
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sotero Alejandro
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bien
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ARACELI
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ARACELI
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
Viatge de negocis, Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Carlos
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marco Antonio
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco Antonio
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
José Leonardo
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José Leonardo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jaime
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Alejandra Daniela
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra Daniela
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Isabel
7 de març de 2025
Isabel
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Leo
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Leo
Estada de 2 nits (febr. 2025)