Hotel Castropol
Hotel amb aparcament amb assistència i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Zócalo
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Castropol





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(115 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
També et pot agradar

Historico Central Hotel
Centre Històric
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 2.368 opinions
Preu actual: 122 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Pino Suarez, 58, Col. Centro, Del. Cuauhtemoc, Mexico City, CDMX, 06090
Sobre aquest allotjament
Hotel Castropol
Allotjaments similars

Hotel El Salvador
Hotel El Salvador
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
8.8 de 10, Excel·lent, 1.012 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 100 MXN per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 150.0 MXN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Castropol Mexico City
Hotel Castropol
Castropol Mexico City
Hotel Castropol Hotel
Hotel Castropol Mexico City
Hotel Castropol Hotel Mexico City
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Castropol
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
9,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Rocío
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rocío
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jackeline
Viatge en grup, Viatge en família
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jackeline
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
Viatge en família
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo, Houston
10 d’oct. de 2025
Gustavo
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadchieli
Viatge en grup
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadchieli
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Carlos Mario
Viatge de negocis, Viatge en grup
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Mario
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
karmen
7 d’oct. de 2025
karmen
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge en família
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos
Estada de 8 nits (set. 2025)
8/10, Bo
david, southmpton
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Monica
Viatge de negocis, Viatge en família
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Vania
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vania
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Jesus
8 de set. de 2025
Jesus
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
CARLOS
Viatge en grup
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CARLOS
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
helani
4 de set. de 2025
helani
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Juan
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Juan
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Graciela
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Graciela
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Itzel Sarahi
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Itzel Sarahi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoya
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoya
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel, Tijuana
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Leonides
Viatge en parella
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonides
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
CHRISTIAN
7 d’ag. de 2025
CHRISTIAN
Estada de 3 nits (ag. 2025)

















