Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Balbi





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs Tempur-Pedic
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs Tempur-Pedic
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs Tempur-Pedic
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Single Room Standard

Single Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Suite Standard

Suite Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Las Heras 340, Mendoza, Mendoza, 5500
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Balbi Mendoza
Grand Hotel Balbi
Grand Hotel Balbi Mendoza
Hotel Balbi
Grand Hotel Mendoza
Grand Balbi
Grand Hotel Balbi Hotel
Grand Hotel Balbi Mendoza
Grand Hotel Balbi Hotel Mendoza
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel Balbi
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
LIN
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Buen sentimiento
LIN
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Nabil
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nabil
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Emilce
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emilce
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Terry
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Terry
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Jacobo
17 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Jacobo
Estada de 3 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Cassio
9 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Péssima experiência como um todo.
Cassio
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
しにあ, 名古屋
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
しにあ
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Pablo, Santiago de chile
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
Estada de 3 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Dante
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Dante
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Danilo
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Balbi Octubre 2018
Danilo
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Carlos, Bs As. ARGENTINA
29 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Cesar, Pcia Sta Fe
15 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel tradicional, ni aggiornado en micro centro
Cesar
Estada de 5 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lindo hotel, exelente hubicacion
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)