Marineros Club Nautico
Oci familiar davant de mar, amb piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Marineros Club Nautico





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris, bany privat, vistes al llac (10 People)

Habitació familiar, 2 dormitoris, bany privat, vistes al llac (10 People)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, bany privat, vistes a la llacuna

Habitació superior, bany privat, vistes a la llacuna
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Cabana superior, diversos llits, bany privat, vistes a la llacuna

Cabana superior, diversos llits, bany privat, vistes a la llacuna
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, bany privat, vistes a la piscina

Habitació doble estàndard, bany privat, vistes a la piscina
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris, balcó, vistes a la llacuna (8 People)

Habitació familiar, 2 dormitoris, balcó, vistes a la llacuna (8 People)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vereda Tomogo, Hidroprado, Prado, 734528
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cabaña en Prado Tolima
Cabaña en Prado Tolima
- Piscina
- Cuina
- Rentadora
- S’admeten animals
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 15000 COP per adult i 15000 COP per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Marineros Club Nautico Hotel Prado
Marineros Club Nautico Hotel
Marineros Club Nautico Prado
Marineros Club Nautico Hotel
Marineros Club Nautico Prado
Marineros Club Nautico Hotel Prado
Preguntes freqüents
Opinions: Marineros Club Nautico
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de maig de 2022
Estada d’1 nit (maig 2022)
2/10, Horrible
Valentina
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Información totalmente falsa!!!
Valentina
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
Miguel
17 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una horrible experiencia
Miguel
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
jose
Viatge en família
14 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jose
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Caterin
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caterin
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Yury, Ibagué
6 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yury
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Johana Marcela
Viatge en família
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johana Marcela
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Por el costo anunciado no obtienes lo que ofrecen
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Hernan Dario
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hernan Dario
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Patricia
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Problemas locativos
Patricia
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Angela
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angela
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
luz zoraida
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hoteles.com tener información total de planes
luz zoraida
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Carlos
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Andres
19 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Buen Hotel excelente vista.



Andres
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Miguel Yate, Prado-Tolima
8 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dias especiales

Miguel Yate
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Miguel
8 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada d’1 nit (gen. 2018)