Hotel Zamba
Hotel a Girardot amb esmorzar gratuït i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Zamba





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Un bidet
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cra. 12 No. 19-24, Girardot, 252432
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Magdalena Imperial Hotel
Magdalena Imperial Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Piscina infantil
7.2 de 10, Bé, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Zamba Girardot
Hotel Zamba
Zamba Girardot
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Zamba
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar Humberto
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar Humberto
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Martha
10 de gen. de 2025
Martha
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cesar Alfonso
21 de set. de 2024
Cesar Alfonso
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
EDWIN YEZID
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
EDWIN YEZID
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Yesmin, Miami
Viatge en família
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yesmin
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
NICOLAS
Viatge en família
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NICOLAS
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
LUIS A
Viatge de negocis
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS A
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
VIVIAN
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VIVIAN
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
FELIX GUILLERMO
Viatge en parella
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FELIX GUILLERMO
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Mery
Viatge en família
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mery
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Jhonnatha
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jhonnatha
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Cesar H
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar H
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
Sergio
8 de gen. de 2023
Sergio
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Janneth
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estuvo muy bien. Buena atención
Janneth
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Karen Tatiana
Viatge en família
5 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super !
Karen Tatiana
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
JOSE GABRIEL
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
JOSE GABRIEL
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
YISEL
13 d’oct. de 2020
YISEL
Estada d’1 nit (oct. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Jairo
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jairo
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Fernando Julio
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando Julio
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Yeny Paola
5 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy sucios
Yeny Paola
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
FabioL, Bogotá DC
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
FabioL
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
leydi viviana
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
leydi viviana
Estada d’1 nit (oct. 2019)