Hotel Peñon Suites
Hotel a Girardot amb 2 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Peñon Suites





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 3 dormitoris, no fumadors

Suite familiar, 3 dormitoris, no fumadors
El més destacat
Televisor de plasma
Ventilador de sostre
2 dormitoris
3 Banys
Servei de neteja diari
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Suite Grand, no fumadors

Suite Grand, no fumadors
El més destacat
Televisor de plasma
Ventilador de sostre
2 dormitoris
2 Banys
Servei de neteja diari
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, no fumadors

Suite júnior, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Televisor de plasma
Ventilador de sostre
2 dormitoris
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Km 3 Vía El Peñón, Girardot, Colombia, Girardot
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Tocarema
Hotel Tocarema
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.2 de 10, Molt bé, 90 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Peñon Suites Hotel
Hotel Peñon Suites Hotel
Hotel Peñon Suites Girardot
Hotel Peñon Suites Hotel Girardot
Hotel Peñon Suites Hotel Girardot
Hotel Peñon Suites Girardot
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Peñon Suites
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de març de 2024
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Claudia B
Viatge en família
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiencia Familiar Espectacular
Claudia B
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Carolina
13 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
8/10, Bo
Nelson
Viatge en família amb nens petits
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Nelson
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Oscar
24 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Oscar
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Rodolfo
12 de març de 2023
Rodolfo
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Gustavo
7 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Marco A
Viatge en família
24 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco A
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
GLORIA ESPERANZA
28 de juny de 2022
GLORIA ESPERANZA
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
JOSE
28 de juny de 2022
JOSE
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Johana
27 de juny de 2022
Johana
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Guillermo
26 de juny de 2022
Guillermo
Estada de 2 nits (juny 2022)
2/10, Horrible
ingrid
Viatge en família
14 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
ingrid
Estada d’1 nit (abr. 2022)
2/10, Horrible
Abdellah
Viatge de negocis
12 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdellah
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Jason
Viatge en parella
28 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
JENNY PAOLA
16 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
JENNY PAOLA
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
eduardo
Viatge en família
11 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno
eduardo
Estada de 3 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
jaime alberto
10 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jaime alberto
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Lesly
Viatge en família
6 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel
Lesly
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
KAREN
Viatge de negocis
1 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bueno
KAREN
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Julio Cesar
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Julio Cesar
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Alfredo, Bogotá, Colombia
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alfredo
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Jerónimo, Bogotá
Viatge en parella
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jerónimo
Estada d’1 nit (set. 2019)