Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GHL Hotel Club El Puente





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 47 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits de matrimoni

Habitació superior, 2 llits de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Room Superior

Room Superior
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Superior

Quadruple Room Superior
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
GHL Hotel Club El Puente es troba a Ricaurte. Riu Magdalena i Llac Sol són una bona mostra de la bellesa natural de la regió. També pots apropar-te a atractius turístics com ara Parc Aquàtic Piscilago o Zoo de Piscilago.

Km 2 Via Girardot Melgar, Ricaurte, Cundinamarca, 252410
Què hi ha als voltants
- Plaça Peñalisa - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Camp de Golf El Peñón - 8 minuts en cotxe - 5.1 km
- Llac Sol - 18 minuts en cotxe - 18.4 km
- Zoo de Piscilago - 20 minuts en cotxe - 20.5 km
- Parc Aquàtic Piscilago - 20 minuts en cotxe - 20.5 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Sandwich Qbano - 3 minuts en cotxe
- Anna’s Kitchen - 10 minuts a peu
- Frisby Unicentro - 3 minuts en cotxe
- La Mojarra y El Viudo
- Pizza Al Passo
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 47600 COP per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 13 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
GHL Club El Puente
GHL Club El Puente Girardot
GHL Hotel Club El Puente
GHL Hotel Club El Puente Girardot
GHL Hotel Club El Puente Ricaurte
GHL Club El Puente Ricaurte
GHL Hotel Club El Puente Hotel
GHL Hotel Club El Puente Ricaurte
GHL Hotel Club El Puente Hotel Ricaurte
Preguntes freqüents
Opinions: GHL Hotel Club El Puente
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoel
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Yoel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoel
17 de juny de 2025
Yoel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yoel
14 de juny de 2025
Yoel
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXANDER
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEXANDER
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gengis
Viatge en grup
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gengis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Gabriel
25 d’abr. de 2025
Jose Gabriel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Carlos, Orlando
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Carol Viviana Serna
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carol Viviana Serna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alba Lucy
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena experiencia
Alba Lucy
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Camilo Andres
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camilo Andres
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
maribell
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
maribell
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Camilo A
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente opción cerca de Bogotá
Camilo A
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Camilo
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camilo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
jean jacques
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean jacques
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mary
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco, ZAPOPAN
21 de gen. de 2025
Francisco
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ruben
Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ruben
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
jeffrey s
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jeffrey s
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gladys, Weston
Viatge en família
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gladys
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Steve
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Steve
Estada de 2 nits (nov. 2024)