Mediterráneo Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Estadi Atanasio Girardot
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mediterráneo Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Single Room

Single Room
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 70 Circular 5ª - 23, Medellín, Antioquia, 50031
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Dorado La 70
Hotel Dorado La 70
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.571 opinions
Preu actual: 52 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 160000 COP per vehicle l'anada i la tornada.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Mediterráneo Hotel Medellin
Mediterráneo Medellin
Mediterráneo Hotel Hotel
Mediterráneo Hotel Medellín
Mediterráneo Hotel Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Mediterráneo Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
8/10, Bo
Madeleine, NOOORD
16 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madeleine
Estada de 4 nits (abr. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst. Hotel. Ever.

Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Dino
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dino
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
gary
25 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gary
Estada de 7 nits (març 2022)
2/10, Horrible
mauricio
23 de febr. de 2022
mauricio
Estada d’1 nit (febr. 2022)
2/10, Horrible
Thomas
9 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 7 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
FLOR
Viatge en família
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FLOR
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
ana
Viatge en família
8 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ana
Estada de 4 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Carlos M
15 d’ag. de 2021
Carlos M
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
LAXMAN ANANDRAM
Viatge en grup
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAXMAN ANANDRAM
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Hugo
27 de nov. de 2018
Hugo
Estada de 7 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Iris, Lawrenceville, GA
1 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Iris
Estada de 7 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Milagros
14 d’oct. de 2018
Milagros
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Brien
11 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brien
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Ana Lorena
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cómodo y lindo



Ana Lorena
Estada de 4 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
James
30 d’ag. de 2018
Good Balue, Best Shower in Town!
James
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Juan de dios
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Juan de dios
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’ag. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Lizbeth Cristina
22 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Lizbeth Cristina
Estada de 3 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
JAIME EDUARDO
20 d’ag. de 2018
JAIME EDUARDO
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Alexander
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel is nice and staff excellent
Alexander
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Mauricio
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Luis Alfonso
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Alfonso
8/10, Bo
Juan Emanuel
18 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació