Lettera Hotel
Hotel d'estil art-déco amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lettera Hotel





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,8 sobre 10
Magnífic
(29 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

InterContinental Medellin - Movich by IHG
El Poblado
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 722 opinions
Preu actual: 199 €
25 de juny - 26 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 5f #No 30 73, Medellín, 050001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hashtag 98
Hashtag 98
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.150 opinions
Preu actual: 128 €
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 115000 COP per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Sopar a l'allotjament: 1 COP.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Aquest allotjament és LGBTQ-friendly
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Lettera Hotel Hotel
Lettera Hotel Medellín
Lettera Hotel Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Lettera Hotel
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en grup
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Loraine
21 de maig de 2025
Loraine
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mirem
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirem
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sheyla
19 de maig de 2025
Sheyla
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
JOSE
13 de maig de 2025
JOSE
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dondre
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dondre
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MONIQUE
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MONIQUE
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Camilo
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Camilo
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gustavo
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nelisa
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelisa
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maurits
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurits
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lourdes
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lourdes
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carmen E
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Carmen E
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
15 de març de 2025
Jesus
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
FABIAN
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
FABIAN
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Katiria
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katiria
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
Viatge en parella
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vicmary
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicmary
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria, Miramar
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Darjennys
11 de febr. de 2025
Darjennys
Estada de 16 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
María, santo domingo
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
María
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en grup
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 4 nits (febr. 2025)