Hotel Greenview Medellin
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc Lleras
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Greenview Medellin





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble

Habitació, 1 llit doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits dobles

Habitació, 2 llits dobles
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Canals per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, diversos llits

Habitació quàdruple estàndard, diversos llits
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 14 Numero 30 144, Medellín, Antioquia, 05001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leviu by Bernalo Hotels
Leviu by Bernalo Hotels
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 92 opinions
Preu actual: 69 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 1 COP per estada. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 75000 COP per vehicle.
- L'allotjament cobra un càrrec per animal de companyia.
- Càrrec pel llit addicional: 65000.0 COP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Aquest allotjament és LGBTQ-friendly
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Plaza Granada
Plaza Granada Hotel
Plaza Granada Hotel Medellin
Plaza Granada Medellin
Hotel Plaza Granada Medellin
Hotel Plaza Granada
Plaza Granada Hotel Boutique Medellin
Plaza Granada Boutique Medellin
Hotel Greenview Medellin
Greenview Medellin
Hotel Hotel Greenview Medellin
Medellin Hotel Greenview Hotel
Hotel Hotel Greenview
Greenview
Plaza Granada Hotel Boutique
Hotel Plaza Granada
Plaza Granada
Hotel Greenview
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Greenview Medellin
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
AYLEN
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AYLEN
Estada de 5 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
@nn@**ll*
18 de jul. de 2025
@nn@**ll*
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Engels, east boston
Viatge en família amb nens petits
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Engels
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Keilla
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keilla
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
4 de juny de 2025
Hector
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
maria
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
maria
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael, Guayama
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada de 7 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Amanda
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Amanda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel, Toa Alta
Viatge en grup
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yaritza
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yaritza
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yaritza
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaritza
Estada de 6 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Juan Camilo
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Camilo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Azael
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bien
Azael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle Azucena
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle Azucena
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Gabriel
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Oliver
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Manuel
20 de des. de 2024
Jose Manuel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Raquel, Vega Alta
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raquel
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Darian Marie
Viatge en grup, Viatge en família
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darian Marie
Estada de 8 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Pedro
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada de 8 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Anahi
Viatge en grup
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anahi
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Orlando
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Orlando
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
fabio
Viatge en família
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fabio
Estada de 3 nits (nov. 2024)