Hotel Casa La Fleur
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc Lleras
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casa La Fleur





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 35 No. 7-72, Medellín, 50021
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

InterContinental Medellin - Movich by IHG
InterContinental Medellin - Movich by IHG
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 734 opinions
Preu actual: 182 €
8 de set. - 9 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 10000 COP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70000 COP per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Casa Fleur Medellin
Hotel Casa Fleur
Casa Fleur Medellin
Casa Fleur
Hotel Casa La Fleur Hotel
Hotel Casa La Fleur Medellín
Hotel Casa La Fleur Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casa La Fleur
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de juny de 2019
Estada de 5 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Abdul
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente servicio..lo volvería a elegir
Abdul
Estada de 6 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Jean
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
More bang for you buck
Jean
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
2/10, Horrible
Carlos
28 de nov. de 2018
Carlos
Estada de 6 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Gerardo
18 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lo recomiendo
Gerardo
Estada de 4 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Joseph, Pedasi, Panama
4 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 4 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
timothy
3 de set. de 2018
Nice but lacking
timothy
Estada de 14 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Shaun
23 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pirate city

Shaun
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Shaun
22 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shaun
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Julissa, Puerto Rico
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julissa
Estada de 11 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
kate, colombia
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kate
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
omar Alejandro
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel con excelente ubicación cerca parque lleras
omar Alejandro
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Gabriel, Panamá
2 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 4 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Erick, Florida, USA
2 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erick
Estada de 8 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Lymarie, Puerto Rico
18 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lymarie
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Noel
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noel
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Mitzela
10 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Mitzela
Estada de 5 nits (febr. 2018)
4/10, Deficient
GIOVANNI
26 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
GIOVANNI
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
LUZ MIRYAM
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Organización
LUZ MIRYAM
Estada de 5 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Valery , Curaçao
7 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice Hotel in a good location!
Valery
Estada de 14 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Audrey, Trois-Rivieres
21 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bien situé et bon rapport qualité-prix.
Audrey
Estada de 11 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Enrico
11 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente Servicio
Enrico
Estada de 2 nits (oct. 2017)
4/10, Deficient
MAURICIO
27 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Cama muito ruim...
MAURICIO
Estada de 3 nits (set. 2017)