Hotel Alameda de la 10
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc del Poblado
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Alameda de la 10





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble

Habitació, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 10 N- 43 F- 18 Barrio el Poblado, Medellín, Antioquia, 50010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Gran Conquistador 33
Hotel Gran Conquistador 33
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 72 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
- Taxa del complex turístic de 5000 COP per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Alameda 10 Medellin
Hotel Alameda 10
Alameda 10 Medellin
Hotel Alameda de la 10 Hotel
Hotel Alameda de la 10 Medellín
Hotel Alameda de la 10 Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Alameda de la 10
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
JESUS D
27 de febr. de 2020
JESUS D
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Carolina, United States
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Freddy
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable estadía
Freddy
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Darla
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Darla
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
PEDRO
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
10- Excelente ubicacion
PEDRO
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Hector Luis
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector Luis
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Rolando
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolando
Estada de 4 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Brian, Canada
Viatge en parella
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Victor
Viatge en parella
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Hayder
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel.
Hayder
Estada de 4 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Fabian
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Hermann
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gute Lage neben Metro
Hermann
Estada de 3 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Aron
6 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aron
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)