Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Basera Brij Bhoomi





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Basera Brij Bhoomi es troba a Mathura. Palau del Raja Bharatpur i Fortalesa de Kans són alguns dels punts d'interès de la regió; també et pots apropar a atractius turístics com ara Dayal Bagh i Dipòsit Mansi Ganga.

Atalla Chungi, Vrindavan, Mathura, Uttar Pradesh, 281121
Què hi ha als voltants
- ISKCON Vrindavan - 16 minuts a peu - 1.4 km
- Temple Banke Bihari - 19 minuts a peu - 1.6 km
- Prem Mandir Vrindavan - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
- Maa Vaishno Devi Dham - 8 minuts en cotxe - 7.5 km
- Complex del temple de Sri Krishna Janmabhoomi - 10 minuts en cotxe - 9.5 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Banke Bihari Temple - 17 minuts a peu
- MVT Restaurant - 3 minuts en cotxe
- Sri Govinda Restaurant - 3 minuts en cotxe
- Shri Brijwasi Perawale - 2 minuts en cotxe
- Our Neighborhood Chai Shop - 20 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 300 i 500 INR per adult, i entre 300 i 500 INR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL BASERA BRIJ BHOOMI Mathura
BASERA BRIJ BHOOMI Mathura
BASERA BRIJ BHOOMI
Hotel HOTEL BASERA BRIJ BHOOMI Mathura
Mathura HOTEL BASERA BRIJ BHOOMI Hotel
Hotel HOTEL BASERA BRIJ BHOOMI
Basera Brij Bhoomi Mathura
HOTEL BASERA BRIJ BHOOMI Hotel
HOTEL BASERA BRIJ BHOOMI Mathura
HOTEL BASERA BRIJ BHOOMI Hotel Mathura
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Basera Brij Bhoomi
Opinions
7,6
Bo
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
2,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Mukesh
21 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mukesh
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Manoj
16 de gen. de 2022
Manoj
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)