Best Western Vrindavan
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Prem Mandir Vrindavan
Galeria de fotos de l’allotjament Best Western Vrindavan





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 98 €
taxes i impostos inclosos
4 de nov. - 5 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Living Room)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Servei de neteja diari
Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Servei de neteja diari
Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Servei de neteja diari
Habitació Deluxe, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Asset No-12, Aashram Vihar, Chhatikara Road, Mathura, 281121
Sobre aquest allotjament
Best Western Vrindavan
Allotjaments similars

Radisson Hotel Vrindavan
Radisson Hotel Vrindavan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 51 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
6 de nov. - 7 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Vrindavan Hotel
Best Western Vrindavan Mathura
Best Western Vrindavan Hotel Mathura
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Best Western Vrindavan
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
8,6
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Kirti
Viatge en família amb nens petits
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirti
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sant
8 de set. de 2025
Sant
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Naga
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naga
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
KAPEELL
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
KAPEELL
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Devendra
Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Devendra
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Sugandha
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sugandha
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
SK
23 de maig de 2025
SK
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
John
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Shashank
6 de maig de 2025
Shashank
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Shashank
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shashank
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pulak
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pulak
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dheeraj
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dheeraj
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
SWAPNA
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SWAPNA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sunita
18 d’abr. de 2025
Sunita
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
NARAYAN
Viatge en família amb nens petits
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NARAYAN
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shilpa
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shilpa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Krisma
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Krisma
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nitesh
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nitesh
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Abhishek
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhishek
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Atul, Cary
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Atul
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pratham
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pratham
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
MARCIA
Viatge en grup
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
MARCIA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Mauro
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caro pelo que entrega
Mauro
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Raman, Floral Park
25 de gen. de 2025
Raman
Estada de 2 nits (gen. 2025)








