Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament UNA HOTELS MH Matera





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite (Open Space)

Suite (Open Space)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Dormitori independent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Germania, snc, Borgo Venusio, MT, 75100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Locanda di San Martino Hotel & Termae Romanae
Locanda di San Martino Hotel & Termae Romanae
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 772 opinions
Preu actual: 112 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 EUR per dia.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions (20.00 EUR per persona i per dia) inclou el següent: sauna, banyera d'hidromassatge i piscina.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Els menors de 12 anys poden accedir a l'spa, però cal que els hi acompanyi un adult.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
MH Matera
Hilton Garden Inn Matera Hotel Matera
Hilton Matera
Preguntes freqüents
Opinions: UNA HOTELS MH Matera
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Stefano
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefano
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ary
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ary
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Ulla
23 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terible

Ulla
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paola
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paola
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JANNICK
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JANNICK
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerardo
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerardo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Luiz
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Igor
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Igor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
LUCIANA
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCIANA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincenzo
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eccezionale
Vincenzo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Antonio
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gianluca
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gianluca
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Vito
12 de des. de 2024
Vito
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soggiorno di lavoro
Marco
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefano
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefano
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Igor
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Igor
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Marieva
Viatge en parella
11 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marieva
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Fabian andres
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian andres
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en parella
26 d’oct. de 2024
Brian
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Janel
Viatge en família
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel 10 de 10
Janel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
George
22 d’oct. de 2024
George
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefano
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sempre al top…
Stefano
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sylvie
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvie
Estada d’1 nit (set. 2024)