Grand Inn Hotel Mataram

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Mataram amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Inn Hotel Mataram

Habitació superior, 1 llit doble | Roba de llit d'alta qualitat, escriptori i cortines opaques
Exterior
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars
Sala de reunions
Vestíbul

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • S’admeten animals
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació superior, 1 llit doble

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
  • 15 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jalan Arya Banjar Getas, Sekarbela, Mataram, Nusa Tenggara Barat, 83114

Què hi ha als voltants

  • Museu Estatal Nusa Tenggara Occidental - 3 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Centre Comercial Lombok Epicentrum - 4 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Centre Islàmic NTB - 5 minuts en cotxe - 5.6 km
  • Centre Comercial Mataram - 7 minuts en cotxe - 6.2 km
  • Platja Senggigi - 18 minuts en cotxe - 14.4 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Lombok (LOP): a 40 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Rumah Makan Khas Lombok Tanjung Karang - ‬3 minuts a peu
  • ‪Warung Makan "Aneka Taliwang - ‬14 minuts a peu
  • ‪Warung Bakso & Catering Bu Bakri - ‬12 minuts a peu
  • ‪Gado-Gado Dan Bubur Kacang Ijo Madura - ‬17 minuts a peu
  • ‪Panglima Panji Tilar - ‬2 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Grand Inn Hotel Mataram

Aspectes destacats de l'allotjament
Un esmorzar d'estil bufet gratuït, un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia són només algunes de les comoditats que ofereix Grand Inn Hotel Mataram. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de negocis a la teva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Bicicletes de lloguer, servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Servei de recepció obert les 24 hores, magatzem d'equipatge i sales de reunions
  • A les opinions dels clients es parla positivament del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
A Grand Inn Hotel Mataram, totes les habitacions presenten comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Servei de neteja diari i escriptoris

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:00
  • Un restaurant

Activitats

  • Lloguer de bicicletes

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 16 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Renovacions i tancaments

D'acord amb la legislació local, tots els visitants han de romandre a l'allotjament el Dia del Silenci (Nyepi) o l'any nou hindú durant un període de 24 hores a partir de les 06:00. El Dia del Silenci sol ser al març o a l'abril (les dates varien depenent de l'any). Aquest dia no és possible fer el registre d'entrada ni de sortida. A més, l'aeroport de Ngurah Rai (Aeroport Internacional de Bali) també està tancat.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 300000 IDR per animal de companyia per nit.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 300000 IDR per animal de companyia per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Grand Mataram
Grand Inn Hotel Lombok/Mataram
Grand Inn Hotel Mataram Hotel
Grand Inn Hotel Mataram Mataram
Grand Inn Hotel Mataram Hotel Mataram

Preguntes freqüents

Grand Inn Hotel Mataram accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 300000 IDR per animal de companyia i per nit.

Quant costa aparcar a Grand Inn Hotel Mataram?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Inn Hotel Mataram?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Inn Hotel Mataram?

Registre de sortida: migdia.

Grand Inn Hotel Mataram ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Grand Inn Hotel Mataram?

Aquest hotel es troba a Mataram i a menys de 5 km de les atraccions següents: Museu Estatal Nusa Tenggara Occidental, Centre Comercial Lombok Epicentrum i Centre Islàmic NTB. Oficina d'Immigració de Mataram és a 4,7 km de distància.

Opinions

Opinions: Grand Inn Hotel Mataram

6,0

7,0

Neteja

4,0

Ubicació

6,6

Personal i servei

5,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 4 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 4 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 4 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 4 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 4 opinions

Opinions

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Cukup sekali aku merasaaaa, berdendang.

AC kayaknya dah lama gak dibersihkan, dinginnya gak nendang lagi. Exhaust Fan di kamar mandi mati jadi pengab dan bau toilet masuk ke kamar. Fasilitas Hotel tidak terpelihara dengan baik.
Estada d’1 nit (març 2020)

8/10, Bo

Kenneth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel in Moslem area of Lombok

This Hotel is quite good in as far as its fairly new and strong and with stood 3 Earth quakes while i was there 7.4 - 5.4 -6.9 and did relativily little damage so was pleased with that aspect . Hotel is in in a strong moslem area with nothing here to interest the western foreigner except if you want to listen to the Mosque early morning and night and have a speaker close to Hotel . Walking distance to the beach No food around here and definately no Beer . Hotel food is Rice or Noodle Nasagoreng for Breakfast Not a Buffet Breakfast as said . Need to catch a taxi back to Segiggi if you wand good food and drinks with bars and restaurants The Hotel and staff as such were very friendly but English is very limited by staff which is understandable for this area. But all in all was a pleasant stay in a fairly clean hotel big rooms and good hotwater
Estada de 3 nits (ag. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
mediocre
Estada d’1 nit (set. 2017)

6/10, Acceptable

Julie, Australia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Great sized room and bed though difficult location

Grand Inn Hotel provides guests with rooms that are great value for money. The room was large and the bed was most likely a king size which was great when sharing with a friend. There was plenty of room to fit suitcase, a small bench with a kettle and a wardrobe. The TV was also a nice luxury with a few channels with movies in English! The bathroom was difficult as, like most showers in Indonesia, you shower with no shower curtain or glass walls so the show bathroom flooded and took a long time to drain away all the water. The staff were very friendly and the manager was very good at making us feel comfortable and welcome. However, it was sometimes difficult to communicate with some of the staff as they spoke limited English. The only real disappointment for this hotel was the location. You cannot walk to any nice beaches, scenery or even shops and markets. You have to catch a taxi or get a driver which is relatively expensive as most of the places to see are 1-2 hours drive away. The taxi drivers are also less friendly in this particular area and try to charge you higher fees than even their meters so you need to be extra careful to not be scammed and ripped off as a tourist.