Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament hotelF1 Lyon Massieux





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble, bany privat (Cabrio)

Habitació, 1 llit doble, bany privat (Cabrio)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble (Cabrio)

Habitació, 1 llit doble (Cabrio)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Parc D'activites de Massieux, 129 Avenue Lavoisier, Massieux, ain, 1600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Brit Hotel Confort Lyon Dardilly
Brit Hotel Confort Lyon Dardilly
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.4 de 10, Bé, 178 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.70 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 3 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús de tovalloles: 3 EUR per persona per estada (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
hotelF1 Lyon Massieux Opening November 2018 Hotel
hotelF1 Lyon Opening November 2018 Hotel
hotelF1 Lyon Massieux Opening November 2018
hotelF1 Lyon Opening November 2018
hotelF1 Lyon Massieux Hotel
hotelF1 Lyon Massieux
Hotel hotelF1 Lyon Massieux Massieux
Massieux hotelF1 Lyon Massieux Hotel
Hotel hotelF1 Lyon Massieux
hotelF1 Lyon Massieux Massieux
hotelF1 Lyon Massieux (Opening November 2018)
hotelF1 Lyon Hotel
hotelF1 Lyon
hotelF1 Lyon Massieux Hotel
hotelF1 Lyon Massieux Massieux
hotelF1 Lyon Massieux Hotel Massieux
Preguntes freqüents
Opinions: hotelF1 Lyon Massieux
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
jose vanel
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
jose vanel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
SANDRINE
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
SANDRINE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Benoît
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benoît
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
CELINE
Viatge en grup
6 de març de 2025
Faites votre choix!!
CELINE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerome
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jerome
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrei
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
LM Conseils
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
LM Conseils
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillaume
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Moyen
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillaume
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ETIENNE
27 de gen. de 2025
ETIENNE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amelie
26 de gen. de 2025
Amelie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Francesco
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Le pire hotel de ma vie (sauf la gentil accueil)
Francesco
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillaume
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerard
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gerard
Estada de 4 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Esther
10 de gen. de 2025
Esther
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Henri
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Henri
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
VENTURINI
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
VENTURINI
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Gerard
Viatge de negocis
20 de des. de 2024
Gerard
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerard
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Gerard
Estada de 4 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
jérémie
12 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jérémie
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Eric
Viatge en família
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Eric
Estada d’1 nit (des. 2024)