Royal Casa Ganesha
Hotel per a famílies amb 2 restaurants i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Casa Ganesha





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
3 de des. - 4 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite exclusiva

Suite exclusiva
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Grand

Habitació doble Grand
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador de disseny
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Grand, vistes al jardí

Habitació doble Grand, vistes al jardí
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Vil·la reial

Vil·la reial
El més destacat
Pati
Balcó
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Vil·la familiar

Vil·la familiar
El més destacat
Pati
Balcó
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Raya Lodtunduh No. 88, Banjar Kelingkung, Mas, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Royal Casa Ganesha
Allotjaments similars

The Lokha Ubud Resort, Villas & SPA
The Lokha Ubud Resort, Villas & SPA
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 642 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 181500 IDR per adult i 181500 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 400000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: gener-desembre
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Els menors de 12 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 16 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Royal Casa Ganesha Hotel Ubud Mas
Royal Casa Ganesha Ubud Mas
Amatara Royal Ganesha
Royal Casa Ganesha Mas
Royal Casa Ganesha Hotel
Royal Casa Ganesha Hotel Mas
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Casa Ganesha
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de maig de 2024
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Jacque
Viatge en grup
29 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Jacque
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Joao
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place, amazing staff
Joao
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Gauthami
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location and stay
Gauthami
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Jean-philippe
17 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect stay
Jean-philippe
Estada de 3 nits (set. 2018)
4/10, Deficient
Explorer, Montreal
1 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Explorer
Estada de 7 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2018)
2/10, Horrible
Henrik
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Katastrof!
Henrik
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
masa, 神奈川県
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació








