New Hotel of Marseille
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Palau de Le Pharo
Galeria de fotos de l’allotjament New Hotel of Marseille





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10, 
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 134 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, terrassa

Suite, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit, terrassa
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa 
Sala d'estar independent 
Amb aïllament acústic 
Moblat de manera individual 
Decoració individual 
Control de la temperatura 
Bressols (gratis) 
Televisor LCD 
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room with Terrace

Superior Double Room with Terrace
Carregar totes les fotos de: Suite With Terrace

Suite With Terrace
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(39 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Moblat de manera individual 
Decoració individual 
Control de la temperatura 
Bressols (gratis) 
Televisor LCD 
Cortines opaques 
Dormitoris 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, terrassa

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, terrassa
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Terrassa 
Amb aïllament acústic 
Moblat de manera individual 
Decoració individual 
Control de la temperatura 
Bressols (gratis) 
Televisor LCD 
Cortines opaques 
També et pot agradar

Maisons du Monde Hôtel & Suites - Marseille Vieux Port
Port antic de Marsella
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.021 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

71 Boulevard Charles Livon, Marseille, Bouches-du-Rhone, 13007
Sobre aquest allotjament
New Hotel of Marseille
Allotjaments similars

Maisons du Monde Hôtel & Suites - Marseille Vieux Port
Maisons du Monde Hôtel & Suites - Marseille Vieux Port
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.021 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.25 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 41 EUR per dia (a 50 m).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu. 
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 1899
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva 
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 21 maig-15 octubre 
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada 
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult 
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys 
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
New Hotel Marseille
New Marseille
New Marseille Hotel
New Hotel of Marseille Hotel
New Hotel of Marseille Marseille
New Hotel of Marseille Hotel Marseille
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: New Hotel of Marseille
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,6
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tanvi
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanvi
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Tim
Viatge en grup
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Linda
16 de set. de 2025
Linda
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
barbara
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
barbara
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Akshay
Viatge en grup
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akshay
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
Viatge en família
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Emil
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emil
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Verena
Viatge en grup
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Verena
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabien
Viatge en parella
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabien
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline, new york
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilbert
Viatge en grup
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilbert
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
FRANCIS, STRASBOURG
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FRANCIS
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Bao Chau
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Bao Chau
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nath
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Nath
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
Viatge en grup
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Jenny
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de jul. de 2025
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bisiness trip
Adam
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sébastien
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super !!
Sébastien
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kerri, Baltimore
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Kerri
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en grup
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Francis
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Francis
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
ALAIN
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALAIN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenya
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenya
Estada de 5 nits (jul. 2025)
















