Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Mistral





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, vistes al mar

Habitació amb dos llits individuals estàndard, vistes al mar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, vistes al mar

Habitació triple, vistes al mar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, terrassa, vistes al mar

Habitació triple, terrassa, vistes al mar
El més destacat
Terrassa
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, vistes al mar

Habitació individual estàndard, vistes al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes al mar

Habitació doble estàndard, vistes al mar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
També et pot agradar

Novotel Marseille Vieux Port
Districte VII
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 829 opinions
Preu actual: 170 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6- 8 Avenue des Goumiers, Marseille, 13008
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.76 EUR per allotjament i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.90 EUR per adult i 4.45 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Mistral MARSEILLE
Mistral MARSEILLE
Hôtel Le Mistral Hotel
Hôtel Le Mistral Marseille
Hôtel Le Mistral Hotel Marseille
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Mistral
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
samuel
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Très bon rapport prestation/prix
samuel
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
yves
Viatge de negocis
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
yves
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Karen
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
AMELIE
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Face à la mer
AMELIE
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rupert
Viatge de negocis
9 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel Le Mistral
Rupert
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Rupert
Viatge de negocis
6 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel Le Mistral
Rupert
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Mustapha
Viatge en grup
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustapha
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Christine
29 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon compromis pour un séjour de travail, de loisir
Christine
Estada de 6 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Yannick
Viatge de negocis
14 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yannick
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Guillaume
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel acceuillant et tres propre face a la mer.

Guillaume
Estada d’1 nit (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge de negocis
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Marcassus
Viatge de negocis
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcassus
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
muriel
Viatge en grup
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muriel
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Fabrice
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
En cherchant bien.
Fabrice
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Nadia
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadia
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
alexandra
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
alexandra
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
PROTECTO
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Qualité prix super.
PROTECTO
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Nicolas
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Amandine
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pourquoi pas
Amandine
Estada d’1 nit (nov. 2018)