Hôtel LIGO by HappyCulture
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Gran Port Marítim de Marsella
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel LIGO by HappyCulture





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
7,2 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, terrassa

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, terrassa
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Despatx
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
El més destacat
Terrassa o pati
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Per cable
També et pot agradar

Golden Tulip Marseille Euromed
La Joliette
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 1.006 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
19 de des. - 20 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14-16 Rue Jean Trinquet, Marseille, FR, 13002
Sobre aquest allotjament
Hôtel LIGO by HappyCulture
Allotjaments similars

Appart Hotel Odalys City Marseille Centre Euromed
Appart Hotel Odalys City Marseille Centre Euromed
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 337 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
19 de des. - 20 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.25 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Ligo By Happyculture Marseille
Hôtel LIGO by HappyCulture Hotel
Hôtel LIGO by HappyCulture Marseille
Hôtel LIGO by HappyCulture Hotel Marseille
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel LIGO by HappyCulture
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
7,6
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Meryl
Viatge en grup
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Meryl
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Armir
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Armir
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andrew
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Afsaneh
Viatge en família
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Afsaneh
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Andrew
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andrew
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Eike
Viatge en parella
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eike
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna, Etobicoke
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
28 de set. de 2025
Denise
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
sally-ann
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sally-ann
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mehabad
2 de set. de 2025
Mehabad
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
maxime
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
maxime
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 d’ag. de 2025
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Morten
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morten
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
ROBERTA
Viatge en família amb nens petits
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
ROBERTA
Estada de 5 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Hanna
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Hanna
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Roisin
Viatge en grup
13 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Roisin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
hayde
9 d’ag. de 2025
hayde
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Sarra
8 d’ag. de 2025
Sarra
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lila
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lila
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCIO
4 d’ag. de 2025
MARCIO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jan
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chad
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chad
Estada d’1 nit (jul. 2025)

















