Contact Hôtel Marseille Aubagne
Hotel als afores amb un centre de negocis obert les 24 hores i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Contact Hôtel Marseille Aubagne





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
20 de des. - 21 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(27 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Kyriad Direct Marseille Est - La Valentine
La Penne-sur-Huveaune
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 404 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
21 de des. - 22 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32 Boulevard Claude Antonetti, La Penne-sur-Huveaune, 13821
Sobre aquest allotjament
Contact Hôtel Marseille Aubagne
Allotjaments similars

Kyriad Direct Marseille Est - La Valentine
Kyriad Direct Marseille Est - La Valentine
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 404 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
21 de des. - 22 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Good Hotel Marseille Aubagne La Penne-sur-Huveaune
Good Marseille Aubagne La Penne-sur-Huveaune
Good Marseille Aubagne
Contact Marseille Aubagne
Good Hotel Marseille Aubagne
Contact Hôtel Marseille Aubagne Hotel
Contact Hôtel Marseille Aubagne – “Ex Good Hôtel”
Contact Hôtel Marseille Aubagne La Penne-sur-Huveaune
Contact Hôtel Marseille Aubagne Hotel La Penne-sur-Huveaune
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Contact Hôtel Marseille Aubagne
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
7,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Ziyade
14 de set. de 2025
Ziyade
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Ryad
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryad
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marina
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kamal
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kamal
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Houda
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Houda
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mamadou
Viatge en grup
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mamadou
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Baptiste
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Baptiste
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
dany
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
A fuir
dany
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Zachary
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zachary
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Zachary
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zachary
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Jing
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jing
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavie
Viatge en parella
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Flavie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammed
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdelaziz
Viatge en grup
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdelaziz
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
annarita
12 d’ag. de 2025
annarita
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Carlos
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Anouar
10 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Anouar
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe et Anna
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Philippe et Anna
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
gael
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
gael
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada de 3 nits (maig 2025)

















