La Renaissance Hotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel d'estil art-déco a Marràqueix amb 2 restaurants i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Piscina
  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació estàndard

El més destacat

Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Balcó moblat
Habitacions insonoritzades
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Cortina opaca
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble superior

El més destacat

Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Balcó moblat
Habitacions insonoritzades
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Cortina opaca
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Suite júnior

El més destacat

Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Balcó moblat
Habitacions insonoritzades
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Cortina opaca
  • 42 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe

El més destacat

Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Balcó moblat
Habitacions insonoritzades
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Cortina opaca
  • 42 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
89 Angle Bld Zerktouni and, Mohamed V Gueliz, Marrakech, 40000

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Carré Eden - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Plaça de Marràqueix - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Jardí Majorelle - 18 minuts a peu - 1.6 km
  • Palais des Congrès - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Jemaa el-Fnaa - 4 minuts en cotxe - 2.9 km

Com moure’s per la zona

  • Estació central de tren de Marràqueix: 15 min a peu
  • Marràqueix (RAK-Aeroport de Marràqueix–Menara): a 14 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Beldi Fusion Kitchen - ‬2 minuts a peu
  • ‪Al Fassia Guéliz - ‬1 minuts a peu
  • ‪+61 - ‬3 minuts a peu
  • ‪La Renaissance - ‬1 minuts en cotxe
  • ‪Les Negociants Café - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

La Renaissance Hotel

Hotel de 4 estrelles a prop de Avinguda Mohamed VI
La Renaissance Hotel, amb Jardí Majorelle a prop, ofereix un bar al costat de la piscina, una terrassa superior i una cafeteria. Dona't el gust amb un tractament corporal, una manicura o una pedicura i un tractament amb embolcall corporal a spa la renaissance, l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar i sopar. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen serveis de tintoreria o bugaderia i 2 bars a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Caixa forta a la recepció, ascensor i atenció multilingüe
  • Sala de recepcions, porter o grum i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan decorades individualment tenen comoditats com ara balcons moblats i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador de disseny
  • Televisors d'alta definició de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Servei de neteja diari, escriptoris i telèfons

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Aparcament disponible al carrer
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 50 MAD per adult i 50 MAD per nen
  • 2 bars
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Un bar al costat de la piscina
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Aqua
  • La Brasserie

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala de vapor
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 40 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Terrassa superior

Spa complet

  • Bany turc
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatge
  • Spa obert en dies determinats

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Arquitectura d'estil art-déco
  • Construït l'any 1952
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 200.00 MAD per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 19.80 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50 MAD per adult i 50 MAD per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 200.00 MAD per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 11 anys sense la supervisió d'un adult

L’allotjament també es coneix com a

La Renaissance Hotel
La Renaissance Hotel Marrakech
La Renaissance Marrakech
Renaissance Hotel Marrakech
Renaissance Marrakech
La Renaissance Hotel Hotel
La Renaissance Hotel Marrakech
La Renaissance Hotel Hotel Marrakech

Preguntes freqüents

La Renaissance Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

La Renaissance Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a La Renaissance Hotel?

La Renaissance Hotel no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a La Renaissance Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a La Renaissance Hotel?

Registre de sortida: migdia.

La Renaissance Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba La Renaissance Hotel?

Aquest hotel amb spa es troba a Gueliz i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Centre Comercial Carré Eden i Avinguda Mohamed VI. Jemaa el-Fnaa és a 3,2 km de distància. Estació central de tren de Marràqueix és a 15 min a peu.

Opinions: La Renaissance Hotel

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 92 de 435 opinions
Puntuació 8: Bo. 141 de 435 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 102 de 435 opinions
Puntuació 4: Deficient. 45 de 435 opinions
Puntuació 2: Horrible. 55 de 435 opinions

7,6/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

6,2/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Message

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location but no good service. Dirty bed and curtains. Staff aren't experienced at all. No breakfast open buffet as mentioned. We had to go out for breakfast. I won't recommend this hotel or whatsoever.
Estada d’1 nit (jul. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en grup

Not up to hotel standards in my opinion

Estada de 2 nits (set. 2022)

10/10, Excel·lent

Ayoub

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2022)

10/10, Excel·lent

Hasna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2022)

10/10, Excel·lent

Nabil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr netter Personal vor allem der Kofferträger Hicham! Er hat uns bei vieles geholfen und war sehr nett zu uns.
Estada de 3 nits (jul. 2022)

2/10, Horrible

Sanae

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was very bad not able to sleep at all because of restaurant and bar music on the top floor as I was staying on 5th floor , the room and the balcony was very dirty ?? Overall rubbish, not happy at and will never come back there again .
Estada d’1 nit (maig 2022)

2/10, Horrible

Ibrahim

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2022)

10/10, Excel·lent

Hassan

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Flor alt er vedsiden af dig

Godt i byn
Estada de 3 nits (nov. 2021)

8/10, Bo

Ehab

Estada d’1 nit (oct. 2021)

6/10, Acceptable

Yassine

Estada de 3 nits (set. 2021)

8/10, Bo

Enrico

Viatge de negocis

“Best bagagisit”

Un plauso speciale va sicuramente a Mustafa “ the best bagagist” sempre disponibile ed affabile, pronto a risolvere ogni problema e qualsiasi esigenza dei clienti.
Estada de 2 nits (jul. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Petits déjeuner au top, il y en a pour tous les goûts. La climatisation fonctionne très bien dans la chambre, et heureusement vu les 46° qu'il faisait.
Estada de 3 nits (jul. 2021)

10/10, Excel·lent

Tina Isabelle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Impeccable

Estada de 6 nits (jul. 2021)

10/10, Excel·lent

ALI

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very good hotel

Hôtel La Renaissance was a great hotel to stay in, we were a group of 4 people, the staff were extremely friendly and would go the extra mile to help you out no matter circumstances even when they are extremely busy. We had no issues with our check in as they let us check in 1 hour early. We booked 3 rooms and had no problem with the rooms at all, the housekeeping team were excellent, they would always give us fresh towels, sprayed nice fragrance in our rooms, also done the beds very well and left the rooms sparkling clean, our rooms were always maintained good. I would like to take a minute to thank the Reception team, they have done an amazing job fulfilling our needs, Ayoub with his great customer skills, well mannered, professional customer service skills and was always very helpful, he made our stay more pleasant along with Salma and Huriya Apologies I would definitely recommend this hotel, it’s in the main strip of Gueliz and close to everything, we would be back soon, hopefully sometime in July/August depending on the weather and the circumstances. Once again Many thanks
Estada de 7 nits (març 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

MERLIN

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nous connaissions la RENAISSANCE pour avoir vécu à MARRAKECH dans les années 2010 .S'était l'établissement en vogue de l'époque .Hélas cela n'a pas suivi .Pas d'entretien , mobilier désuet et pas d'investissement .Le rapport qualité /prix n'est pas à la hauteur des attentes . Ane pas recommander ou avec 2 étoiles .MERLIN JF
Estada de 7 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Atiff

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amazing

Great hospitality
Estada de 3 nits (gen. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
I booked this hotel for my husbands 30th surprise birthday. The woman at the reception was very polite, friendly and informative and during check out. However the next day there was another gentleman and for some reason kept asking questions about when we checked in and who was there at the reception - no idea why that was of importance. We enquired about booking trips with the hotel and he seemed to be pushing us to go for a certain trip and when we said we'd think about it he then kept saying the prices would change tomorrow? Anyway, we were taken to our room and there was hardly any lights in the room that worked baring in mind we had checked in during the evening. During the day we could open the curtains and loads of light was in the room obviously, during the night it wasn't very good. We opened the fridge and there was a bowl of fruits, a drink that had clearly been used prior to our visit with a yogurt pot. The bathroom was lovely apart from the used bathrobe with lipstick in and our wardrobe had a tart on the top shelf that had been half eaten. I don't really know if I would say this hotel is the most cleanest place, considering none of this had been cleaned or fixed during our week stay.
Estada de 5 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Roxan

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

In the middle of New City, well located

Good location, helpful staff, good size suite, great balcony, fine breakfast selection, good check in experience, fair pricing.
Estada de 5 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Anna

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The staff were really friendly and the food was good. Rate charged was also good. Hotel was just noisy, battled to sleep
Estada de 5 nits (des. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Le personnel était très désagréable et non professionnel !
Estada de 7 nits (set. 2019)

10/10, Excel·lent

Abdelaziz

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Séjour réussi..top

Un staff au top, souriant et très serviable sauf le gérant de la discothèque au sous-sol champion de l'arrogance et qui n'arrête pas de crier sur son équipe conseil: à éviter. hôtel très bien situé, bruit de circulation mais sinon on peut avoir le calme si on veut mais il faudra s'éloigner du centre ville..en bref, séjour magnifique et j'y retournerai bientôt sans hésitation. je les remercie. BRAVO
Estada d’1 nit (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great location and staff sre available to help, there is a nice roof top pool aswel
Estada de 2 nits (nov. 2019)

2/10, Horrible

M., Frankfurt

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr dreckig und sehr laut und die person die arbeiten sehr unfreundlich.
Estada de 3 nits (nov. 2019)