Hôtel Meriem

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb 2 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Avinguda Mohamed VI

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Bar
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Gimnàs
  • Spa

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació estàndard

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: de matrimoni
Un bidet
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació superior

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: de matrimoni
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació individual

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: de matrimoni
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació familiar

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: de matrimoni
  • 55 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

Suite júnior

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: de matrimoni
  • 45 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
154, Rue Mohamed El Beqal, Gueliz, Marrakech, 40000

Què hi ha als voltants

  • Plaça de Marràqueix - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Palais des Congrès - 13 minuts a peu - 1.2 km
  • Jardí Majorelle - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Menara Mall - 2 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Jemaa el-Fnaa - 3 minuts en cotxe - 2.9 km

Com moure’s per la zona

  • Estació central de tren de Marràqueix: 7 min a peu
  • Marràqueix (RAK-Aeroport de Marràqueix–Menara): a 13 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬6 minuts a peu
  • ‪محلبة مريم - ‬4 minuts a peu
  • ‪La Trattoria de Giancarlo - ‬3 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬7 minuts a peu
  • ‪Clay Oven Marrakech - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hôtel Meriem

Hotel de 4 estrelles a prop de Avinguda Mohamed VI
Hôtel Meriem, amb Jardí Majorelle a les proximitats, ofereix un bar al costat de la piscina, una terrassa i una cafeteria. Si t'agrada el turisme actiu, enaquest hotel gaudiràs d'activitats com ara ciclisme. Regala't un tractament corporal, una exfoliació corporal o un tractament facial a Meryem Spa, l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar i vistes al jardí. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis i, a més, aparcament de llarga durada (de pagament)
  • Esmorzar continental (de pagament), bicicletes de lloguer i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, servei de cangur (de pagament) i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 181 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Sofàs llit, llits addicionals (de pagament) i bressols gratuïts
  • Bidets, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Frigorífics, servei de neteja limitat i telèfons

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament de llarga durada a les instal·lacions (70 MAD per nit)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Cada dia esmorzar continental de pagament disponible: 111 MAD per persona
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • LA MARRAKCHI
  • LES AMBASSADEURS

Activitats

  • Gimnàs
  • Lloguer de bicicletes
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)
  • Sofà llit a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (un cop per estada)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 50 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Bany turc
  • Exfoliacions corporals
  • Massatge
  • Sauna
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Dispositius d'audició assistida
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 3 edificis
  • 5 plantes
  • Construït l'any 1994
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Sofà llit

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bidet
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Entrada amb clau mòbil
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 300 MAD.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova PCR amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Tots els clients que tinguin a partir de 11 anys han de presentar un resultat negatiu de la prova de detecció de la COVID-19. El resultat s'ha d'haver emès com a màxim 48 hores abans del registre d'entrada. A més, tots els clients que tinguin a partir de 18 anys han de presentar un registre de vaccinació contra la COVID-19. Cal haver rebut la pauta completa almenys 1 dies abans del registre d'entrada.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 200.0 MAD per estada
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 16.50 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 111 MAD per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament de llarga durada: 70 MAD per nit.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 300 MAD.
  • Càrrec pel llit addicional: 200.0 MAD per estada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Meriem
Meriem Marrakech
Meryem Hotel Marrakech
Hôtel Meriem Marrakech
Hôtel Meriem
Hôtel Meriem Hotel
Hôtel Meriem Marrakech
Hôtel Meriem Hotel Marrakech

Preguntes freqüents

Hôtel Meriem té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Hôtel Meriem accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hôtel Meriem?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hôtel Meriem?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hôtel Meriem?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per 300 MAD (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Hôtel Meriem?

Aquest hotel amb spa es troba a Gueliz i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Teatre Reial i Avinguda Mohamed VI. Jemaa el-Fnaa és a 3,1 km de distància. Estació central de tren de Marràqueix és a 7 min a peu.

Opinions: Hôtel Meriem

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 64 de 334 opinions
Puntuació 8: Bo. 110 de 334 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 85 de 334 opinions
Puntuació 4: Deficient. 52 de 334 opinions
Puntuació 2: Horrible. 23 de 334 opinions

7,2/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

EL HAJOUI

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Le matelas est juste horrible
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Imane

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Service impeccable et hôtel très propre.

Hôtel bien situé. Très proche de la gare ferroviaire. Pleins de restaurants et de cafés tout autour. Service impeccable. Personnel serviable et accueillant. Très bon service à notre arrivée. Les chambres sont propres et les lits confortables. Les rideaux étaient occultants et donc chambre sombre la nuit et de bon matin. Rien ne manquait, serviettes et draps très propres, savons et gel douche, séchoir et télés, etc. Par contre, il n'y avait pas suffisamment de chaînes, surtout pour enfant. La vue de notre terasse donnait sur un bâtiment en construction, donc bruit présent. Hôtel joli dans l'ensemble et très spacieux, mais nécessitant une bonne touche de rénovation.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Kaoutar

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ich habe ein Zimmer für meine Mutter in diesem Hotel reserviert, und wir waren mehr als zufrieden! Das Zimmer war geräumig, sauber und äußerst komfortabel. Besonders beeindruckt hat uns das großzügige Buffet – die Auswahl war riesig und alles war frisch und lecker. Die Atmosphäre im Hotel war angenehm, und das Personal war stets freundlich und hilfsbereit. Meine Mutter hat sich rundum wohlgefühlt, und wir würden dieses Hotel jederzeit weiterempfehlen. Vielen Dank für den großartigen Service!
Estada d’1 nit (des. 2024)

4/10, Deficient

A

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Disappointing Stay at Hotel Mariem: Lack of Amenities, Restrictive Policies, and Unpleasant Staff Experience My recent stay at Hotel Mariem was marred by various disappointments, ranging from the absence of basic amenities to encountering rude and unpleasant staff members. The lack of essential amenities such as a kettle, iron, and slippers, both in-room and available upon request, significantly detracted from the overall comfort of the stay. Additionally, the hotel's restrictive policy prohibiting outside food and drinks left guests with limited dining options and a sense of frustration. Adding to the dissatisfaction was the demeanor of the staff members, who were described as rude and unpleasant to interact with. This negative interaction further compounded the already disappointing experience, making the stay at Hotel Mariem less than enjoyable. Despite potential improvements in accommodation quality, the lack of essential amenities and the presence of unfriendly staff members overshadow any positive aspects of Hotel Mariem. Prospective guests should consider these factors before booking their stay at this establishment.
Estada de 4 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Felix

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was good and serviced and attention were excellent very humble and great people !!!
Estada de 8 nits (gen. 2024)

6/10, Acceptable

Meris

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Too expensive for its price
Estada de 7 nits (maig 2023)

8/10, Bo

Akila

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonjour hôtel correct, propre, personnel à l écoute.
Estada de 7 nits (març 2023)

4/10, Deficient

Sabri

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Les commerçants autour sont très gentils et les restaurants très bon

8/10, Bo

Amin

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Personalen var trevliga men rummen var inte så bra
Estada de 2 nits (oct. 2022)

8/10, Bo

Zoe

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2022)

10/10, Excel·lent

HOUDA

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Me gusta

El personal de recepción es muy amable. Me ayudaron en todo.. el desayuno es bueno ( 6€) el comensal. La piscina y alrededores genial..Limpieza 10 ...
Estada de 2 nits (juny 2022)

10/10, Excel·lent

Nasim

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lovely stay. Breakfast was delicious, staff were all friendly and helpful (arranged a guided tour). Room was clean. Overall comfortable stay.
Estada de 2 nits (juny 2022)

2/10, Horrible

Sekouba

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2022)

4/10, Deficient

Yves

Estada d’1 nit (maig 2022)

10/10, Excel·lent

Siraj

Estada d’1 nit (maig 2022)

8/10, Bo

Abdelkader

Estada d’1 nit (febr. 2022)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel facility is nice but needs upgrading. The night staff did not have access to a computer to verify the online booking. There was a water pressure problem in the room. The bathroom sink only had a trickle of water. The shower pressure went and up and down all the time. The bed sheets were old and stained. They were cleaned but old, overused and stained. The mattress however, was comfortable to sleep on.
Estada de 2 nits (nov. 2021)

10/10, Excel·lent

Stephen

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Comfortable hotel close to train station

Steps from the train station and everything was comfortable. Bed was good.. Shower was good.. Internet was stellar.. Overall great
Estada de 2 nits (set. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 9 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
L'accueil de Madame Jamila était excellente. L'ensemble de l'hôtel est correct et calme. Près de la gare. Seul bémol le petit déjeuner pas tres bien fourni déçue. La salle de sport très déçue également. Hôtel correct.
Estada de 3 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

ALI

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Positif
Estada de 4 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I was very happy with everything from the friendly staff to the welcoming warm atmosphere. Food was beyond this world having a wide range of choices to choose from. The rooms and hotel itself was exceptionally clean and i couldnt have asked for a better stay. I would also like to give a huge thank you to the wonderful receptionist jamila who has made my stay a pleasure.
Estada de 3 nits (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Shelley

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Kinda Shitty

Seemed really nice at first (pools, hair dryer, etc), but then you start looking around and realize half the lights don’t work, there is only one outlet 6 feet up, the tub doesn’t drain and one of your windows don’t lock. We called the front desk and told them about the shower not draining. They said they would send someone, but they never did. Then we told them in person, they said someone would look at it, but I still ended up taking a shower in 6” of standing water.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Mylène, Montréal, QC

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Hôtel qui a besoin d’un rénovations . L’air climatisé non fonctionnel ou très bruyant, WIFI très faible, petit-déjeuner très décevant. Et les cuillères en plastique - pourquoi?! Personnel sympatique.
Estada de 2 nits (set. 2019)