Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Blue Bay Platinum Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars

Spa
A l'spa de les instal·lacions hi trobaràs maneres d'ajudar-te a relaxar-te. L'spa de de l'hotel ofereix diferents opcions de benestar, com ara tractaments corporals. També hi trobaràs una sauna.


Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Z-Villas
Marmaris
- Platja privada
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
9.6 de 10, Excepcional, 53 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cumhuriyet Bulvari No:1, Marmaris, Mugla, 48700
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 10 EUR per nit. L'import pot variar.
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 10 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 16905
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l ’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin l'1 de gener inclou la taxa obligatòria del sopar de gala d'Any Nou
L’allotjament també es coneix com a
Blue Bay Platinum Hotel Marmaris
Blue Bay Platinum Hotel
Blue Bay Platinum Marmaris
Blue Bay Platinum
Blue Bays Marmaris
Hotel Blue Bays
Blue Bays Hotel Marmaris
Blue Bay Platinum Hotel Hotel
Blue Bay Platinum Hotel Marmaris
Blue Bay Platinum Hotel Hotel Marmaris
Preguntes freqüents
Opinions: Blue Bay Platinum Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bahram
10 de maig de 2025
Bahram
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 13 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Adem
Viatge en família
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Family all inclusive stay in the Blue bay Hotel
Adem
Estada de 7 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
mustafa
Viatge en parella
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mustafa
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Yusuf Bahadir
Viatge de negocis, Viatge en família
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuf Bahadir
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Tracey
Viatge en grup
12 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracey
Estada de 5 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Amir
9 d’oct. de 2022
Amir
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Khalil
18 de jul. de 2022
Khalil
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Hafiz
Viatge en grup
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hafiz
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Miss Aeleen
Viatge en grup
21 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Miss Aeleen
Estada de 7 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Bina
Viatge en família
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bina
Estada de 3 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Wayne
30 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wayne
Estada de 7 nits (oct. 2021)
2/10, Horrible
Hiba
1 de set. de 2021
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hiba
Estada de 5 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada de 7 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Jack
Viatge en grup
27 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jack
Estada de 6 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Timur
29 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rezillik Sınıf Atlamış
Timur
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Ali fuat
17 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Berbat bir gece yaşadım
Ali fuat
Estada d’1 nit (febr. 2019)