Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kasakir





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
29 d’ag. - 30 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite estàndard, banyera d'hidromassatge

Suite estàndard, banyera d'hidromassatge
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Banyera d'hidromassatge
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
El més destacat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Estudi familiar, 1 dormitori, accessible, microones

Estudi familiar, 1 dormitori, accessible, microones
El més destacat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Microones
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 30 #28 58, Marinilla, Antioquia, 054020
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50000.00 COP per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 40000.0 COP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kasakir Marinilla
Kasakir Marinilla
Kasakir
Hotel Kasakir Hotel
Hotel Kasakir Marinilla
Hotel Kasakir Hotel Marinilla
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kasakir
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Zachary
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zachary
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jose
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Luis
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
María José
Viatge en parella
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
María José
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Roberto
Viatge en família
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Roberto
Estada de 3 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Urbain
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Urbain
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
LUIS FERNANDO
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marinilla Nice
LUIS FERNANDO
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
NAYKE PIMIENTA
Viatge en grup
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAYKE PIMIENTA
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Luis David
19 de juny de 2023
Luis David
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
José de Jesús
22 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
José de Jesús
Estada de 3 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Jorge
Viatge en grup
20 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Desorganizado.
Jorge
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
John
28 d’oct. de 2022
John
Estada d’1 nit (oct. 2022)
2/10, Horrible
ANA MARIA
26 d’ag. de 2022
ANA MARIA
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
DEIBY
28 de juny de 2022
DEIBY
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Charles
5 de març de 2022
Charles
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Luis
19 de febr. de 2022
Luis
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Harryson
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harryson
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Orlando
28 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel staff was awesome
Orlando
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
26 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
José Miguel
8 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
José Miguel
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Hector
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hector
Estada d’1 nit (set. 2019)