HUS HOTEL MARINGA
Hotel al centre a Maringá amb connexió amb un centre comercial i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Parc Inga
Galeria de fotos de l’allotjament HUS HOTEL MARINGA





Opinions
8,6 sobre 10, 
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Bressols (gratis) 
Televisor 
Dormitoris 
Cortines opaques 
Un assecador de cabells 
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient 
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Televisor 
Dormitoris 
Cortines opaques 
Un assecador de cabells 
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient 
Bany privat 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av Horacio Raccanello Filho, 5105, Maringá, 87020-035
Sobre aquest allotjament
HUS HOTEL MARINGA
Allotjaments similars

Hotel Thomasi Maringa
Hotel Thomasi Maringa
- S’admeten animals
 - Wifi gratuïta
 - Aire condicionat
 - Gimnàs
 
8.6 de 10, Excel·lent, 620 opinions
Preu actual: 39 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40 BRL per persona (preu aproximat).
 - Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 30 BRL per nit.
 - S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
 - Cal pagar un càrrec addicional per l'ús de l'aire condicionat.
 
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu. 
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i Pixiv Pay. 
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada. 
Aquest allotjament utilitza energia solar. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels). 
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació. 
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions 
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada 
L’allotjament també es coneix com a
ibis budget Maringa Hotel
Hotel Maringa
ibis budget Maringa
Ibis Budget Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel
HUS HOTEL MARINGA Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel Maringá
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HUS HOTEL MARINGA
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,2
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bem localizado
Jorge
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surpreendente.
David
Estada de 7 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Érico
29 de jul. de 2025
Érico
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bom.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Carlos
26 de jul. de 2025
Carlos
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago
23 de jul. de 2025
Tiago
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joacir
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joacir
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodolpho
20 de jul. de 2025
Rodolpho
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Michelle
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Maria Odette
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Odette
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
WILLIAN
11 de jul. de 2025
WILLIAN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Lucio
10 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Lucio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ANNELISE
Viatge de negocis
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANNELISE
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Karlo Alessandro
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karlo Alessandro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Camile
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camile
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wellington
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom!!!
Wellington
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
21 de juny de 2025
Leonardo
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Guilherme
19 de juny de 2025
Guilherme
Estada d’1 nit (juny 2025)








