Hotel Adlon
Hotel a Mariehamn amb esmorzar gratuït i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Adlon





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(50 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hamngatan 7, Mariehamn, 22100
Sobre aquest allotjament
Hotel Adlon
Allotjaments similars

Hotel Savoy
Hotel Savoy
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Illes Aland. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Adlon MARIEHAMN
Hotel Adlon MARIEHAMN
Hotel Adlon Hotel
Hotel Adlon Mariehamn
Hotel Adlon Hotel Mariehamn
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Adlon
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Tuomas
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tuomas
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge en grup
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Eeva
6 de set. de 2025
Eeva
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Katri
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katri
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
nadia
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nadia
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Erja
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kommer tillbaka
Erja
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en grup
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adlon
Anne
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Leena
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Leena
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Rolf
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rolf
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Eva
27 d’ag. de 2025
Eva
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Ulla
27 d’ag. de 2025
Ulla
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiia
Viatge en grup
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiia
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mika
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mika
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Marcus
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Lugnt och trevligt
Marcus
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Charlotta
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Charlotta
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hannele
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rauhallinen, mukava hotelli
Hannele
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Anna
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sirpa
Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sirpa
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Åsa
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Åsa
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en grup
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super bra
Daniel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
suzanne
Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
suzanne
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Kjell Daniel
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ett något slitet hotell med bra läge
Kjell Daniel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Thomas
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (ag. 2025)








