Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Astor





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Entre Rios 1649, Mar del Plata, Buenos Aires, 7600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Union
Hotel Union
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 18 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Astor Mar del Plata
Astor Mar del Plata
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Astor
Opinions
5,4
6,0/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
5,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
2,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Alejandra
25 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandra
Estada de 2 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Agustina
Viatge en família
27 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agustina
Estada de 2 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions




Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
PABLO DAMIAN
27 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No lo elegiría nuevamente
PABLO DAMIAN
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Araceli
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Araceli
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Mauricio
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauricio
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Ripa
6 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ripa
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
OMAR JORGE
30 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUY CÓMODO
OMAR JORGE
8/10, Bo
ROBERTO OSVALDO
18 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mar del...
ROBERTO OSVALDO
6/10, Acceptable
Marcela
17 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel antiguo, limpio, bien ubicado.
Marcela
8/10, Bo
Mariana
16 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel. Excelente atencion.
Mariana
8/10, Bo
Hernan Javier
15 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Buen hotel de 3 estrellas.
Hernan Javier
4/10, Deficient
Claudio
9 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel antiguo, fuera de época. No volveré nunca.
Claudio
6/10, Acceptable
Jorge, Chacabuco.
1 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Personal excelente. Instalaciones inadecuadas.
Jorge
8/10, Bo
Alicia Silvia, buenos aires
29 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions