Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Astor





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Entre Rios 1649, Mar del Plata, Buenos Aires, 7600
Sobre aquest allotjament
Hotel Astor
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Astor Mar del Plata
Astor Mar del Plata
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Astor
Opinions
5,4
6,0/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
5,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
2,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Alejandra
25 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandra
Estada de 2 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Agustina
Viatge en família
27 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agustina
Estada de 2 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions




Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
PABLO DAMIAN
27 d’ag. de 2019
Qu è no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No lo elegiría nuevamente
PABLO DAMIAN
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Araceli
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Araceli
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Mauricio
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauricio
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Ripa
6 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ripa
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
OMAR JORGE
30 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUY CÓMODO
OMAR JORGE
8/10, Bo
ROBERTO OSVALDO
18 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mar del...
ROBERTO OSVALDO
6/10, Acceptable
Marcela
17 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel antiguo, limpio, bien ubicado.
Marcela
8/10, Bo
Mariana
16 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel. Excelente atencion.
Mariana
8/10, Bo
Hernan Javier
15 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Buen hotel de 3 estrellas.
Hernan Javier
4/10, Deficient
Claudio
9 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel antiguo, fuera de época. No volveré nunca.
Claudio
6/10, Acceptable
Jorge, Chacabuco.
1 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Personal excelente. Instalaciones inadecuadas.
Jorge
8/10, Bo
Alicia Silvia, buenos aires
29 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions