Gran Hotel Rivoli

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Mar del Plata amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Gran Hotel Rivoli

Àtic superior | Vista des de l'habitació
Restaurant
Àtic superior | 2 dormitoris, escriptori i espai de treball apte per a portàtils
Recepció
Exterior

Opinions

5,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta
  • Serveis per a empreses

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Habitació triple superior

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
2 dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual O BÉ 3 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
2 dormitoris
Bany privat
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Apartament estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
2 dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni i 3 llits individuals

Habitació triple estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
2 dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual O BÉ 3 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals superior

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
2 dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Àtic superior

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Cortines opaques
2 dormitoris
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni i 3 llits individuals

Apartament estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
2 dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
2206 Av. Pedro Luro, Mar del Plata, Provincia de Buenos Aires, B7600

Què hi ha als voltants

  • Casino Central - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Plaça Colón - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Catedral de Mar del Plata - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Martin Miguel de Guemes - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Platja Varese - 3 minuts en cotxe - 3.0 km

Com moure’s per la zona

  • Mar del Plata Station: 9 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Mar Del Plata-Astor Piazzola (MDQ): a 20 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Havanna - ‬4 minuts a peu
  • ‪Burger King - ‬4 minuts a peu
  • ‪Manolo Churros - ‬5 minuts a peu
  • ‪São Cafe - ‬5 minuts a peu
  • ‪Punta Iglesia - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Gran Hotel Rivoli

Hotel a La Perla
Gran Hotel Rivoli ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït i més. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Ordinadors disponibles, serveis per a casaments i ascensor
  • Servei de recepció obert les 24 hores, allotjament lliure de fum i atenció multilingüe
  • Magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 121 habitacions tenen detalls com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i bidets
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, calefacció i servei de neteja diari

Idiomes

Espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 08:00 a 11:00

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala d'estar comuna

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Productes de neteja

Altres

  • Aire condicionat
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran un correu electrònic 7 dies abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Gran Hotel Rivoli Hotel
Gran Hotel Rivoli Mar del Plata
Gran Hotel Rivoli Hotel Mar del Plata

Preguntes freqüents

Gran Hotel Rivoli accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Gran Hotel Rivoli?

Gran Hotel Rivoli no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Gran Hotel Rivoli?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Gran Hotel Rivoli?

Registre de sortida: 10:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Gran Hotel Rivoli?

Aquest hotel es troba a La Perla i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Platja Bristol i Rambla de Mar del Plata. Plaça del Mil·lenni i Casino Central també són a menys de 10 min.

Opinions: Gran Hotel Rivoli

Opinions

5,6
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 7 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 7 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 7 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 7 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 7 opinions

6,4/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

3,0/10

Comoditats

5,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Monica

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Mala experiencia

Hotel muy viejo descuidado nos dieron una habitación terrible con todo oxidado y viejo señal de internet inexistente desayuno muy básico
Estada de 2 nits (febr. 2024)

4/10, Deficient

Natalia

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
La resepcion la verdad muy mala la atencion .le falta mantenimiento al hotel .el desayuno la verdad deja mucho q desear y fui con otras espectivas a ese hotel y la verdad me deseocione
Estada de 2 nits (des. 2023)

4/10, Deficient

Francisco

Estada de 3 nits (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

CAMILA MABEL

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muy bien

Buen servicio. buena relacion precio-calidad excelente atención del personal excelente ubicación
Estada de 2 nits (març 2023)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Hotel viebo, aceptable, bien ubicado

Hotel viejo y falta de Mto. No es lo que muestra las fotos de Hoteles.com.Ubicacion excelente. Personal amable. Aire no funciona, ventilador suelto y ruidoso. Desayuno no muy variado pero excelentes medialunas.estacionamiento con cargo a dos cuadras.
Estada de 3 nits (febr. 2023)

6/10, Acceptable

Cecilia

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

No tan bueno

No podía estacionar en el lugar a pesar de que en la publicación decía que si ,el internet era pésimo y solo andaba a veces solo en la recepción y el check out lo tuvimos que hacer a las ocho de la mañana una locura!!!Tampoco decía eso en la publicidad
Estada de 2 nits (gen. 2023)

4/10, Deficient

Priscila, san miguel de tucuman

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
No llega ni a 1 estrella , hotel viejo sin mantenimiento , en el baño había pelos del Huesped anterior , no tiene aire acondicionado , la zona en la que esta es bastante insegura , de noche es un ambiente hostil , por el precio se consigue algo mejor