Gran Hotel Panamericano Mar del Plata
Hotel a Mar del Plata amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gran Hotel Panamericano Mar del Plata





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Single Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hipolito Yrigoyen 1683, Mar del Plata, Buenos Aires, 7600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Primacy Apart Hotel
Primacy Apart Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 7 opinions
Preu actual: 60 €
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Gran Hotel Panamericano
Gran Hotel Panamericano Mar del Plata
Gran Panamericano
Gran Panamericano Mar del Plata
Gran Hotel Panamericano Mar Plata Mar del Plata
Gran Hotel Panamericano Mar Plata
Gran Panamericano Mar Plata Mar del Plata
Gran Panamericano Mar Plata
Gran Panamericano Plata Plata
Gran Hotel Panamericano Mar del Plata Hotel
Gran Hotel Panamericano Mar del Plata Mar del Plata
Gran Hotel Panamericano Mar del Plata Hotel Mar del Plata
Preguntes freqüents
Opinions: Gran Hotel Panamericano Mar del Plata
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vilma Mariel
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vilma Mariel
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Vilma Mariel
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vilma Mariel
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Victor, Phoenix, AZ
Viatge en família
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Diego
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Diego
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Luciano Daniel
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien en general
Luciano Daniel
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
sebastian
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
sebastian
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Juan, Miami Florida, USA
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 6 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Ricardo
18 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Buena ubicación, pobre mantenimiento al edificio
Ricardo
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Maria celeste
5 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tienen descuento con 365
Maria celeste
Estada de 4 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Alejandro
17 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vaya tranquilo.
Alejandro
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Excellent location
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
eduardo
21 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy lindo hotel
eduardo
Estada de 3 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
giuliana
21 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
giuliana
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Ubaldo
6 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ubaldo
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
claudio
25 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
claudio
Estada de 3 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Maria
18 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 4 nits (maig 2017)
6/10, Acceptable
Schesline
31 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Schesline
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ubicación centrica
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Javier Antonio
10 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació