Hotel Estelar El Cable
Hotel a Manizales amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Estelar El Cable





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals (Standard Twin Room)

Habitació estàndard, 2 llits individuals (Standard Twin Room)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni (Standard Queen Room)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni (Standard Queen Room)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Twin Room Standard With Internal View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 23 C No 64 A-60, Manizales, Caldas, 170004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Quo Quality Manizales
Hotel Quo Quality Manizales
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 219 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70000 USD per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 60000 USD per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Cable Hotel
Estelar El Cable
Estelar El Cable Manizales
Hotel Estelar El Cable
Hotel Estelar El Cable Manizales
Hotel Estelar El Cable Hotel
Hotel Estelar El Cable Manizales
Hotel Estelar El Cable Hotel Manizales
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Estelar El Cable
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joe, Vancouver
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fred
4 de maig de 2025
Fred
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Luis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luz Elena
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luz Elena
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Amaranta Beatriz, CDMX
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Amaranta Beatriz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
JUAN CARLOS
Viatge en parella
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN CARLOS
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
RICARDO
4 de març de 2025
RICARDO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eberto A Uribe D
24 de febr. de 2025
Eberto A Uribe D
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
juan
16 de febr. de 2025
juan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
14 de febr. de 2025
Diego
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Martha
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martha
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Hisae
19 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hisae
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
PEDRO
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PEDRO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
juan david
Viatge en grup
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
juan david
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
manuel felipe
Viatge en grup
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
manuel felipe
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SOL BEATRIZ
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SOL BEATRIZ
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
jasvinder
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jasvinder
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
CAMILA
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena atención y servicio
CAMILA
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos H
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos H
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Juan D
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan D
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan D
30 de des. de 2024
Juan D
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
FAUNNIER
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
FAUNNIER
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gary
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada d’1 nit (des. 2024)