Fersal Hotel Malakas
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: SM North EDSA
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fersal Hotel Malakas





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació individual Deluxe, 1 llit de matrimoni
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Premium)

Habitació Deluxe (Premium)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Premium Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Queen Room

Deluxe Queen Room
Deluxe Double Room
També et pot agradar

Sheraton Manila Bay
Malate
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 149 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

131 Malakas Street, Diliman, Quezon City, Manila, 1100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fersal Hotel Kalayaan
Fersal Hotel Kalayaan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 142 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 250 i 550 PHP per adult, i entre 250 i 550 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 700.0 PHP per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Fersal Hotel Malakas
Fersal Hotel Malakas Quezon City
Fersal Malakas Quezon City
Fersal Malakas
Fersal Hotel Malakas Hotel
Fersal Hotel Malakas Quezon City
Fersal Hotel Malakas Hotel Quezon City
Preguntes freqüents
Opinions: Fersal Hotel Malakas
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Angiepaz, Somerset
24 de juny de 2025
Angiepaz
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Angiepaz, Somerset
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angiepaz
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yanna Kaye
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yanna Kaye
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Michael
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
TJ
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TJ
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JOSELITA
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSELITA
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
John
7 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ruben
Viatge en família
3 de març de 2025
Ruben
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Nestor
14 de gen. de 2025
Nestor
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pam
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pam
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Agnes
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnes
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Imelda, Richmond
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Imelda
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Amoril
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amoril
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Christian
Viatge de negocis
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 7 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Rhyselle Bernadette
Viatge de negocis
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhyselle Bernadette
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Leo
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Leo
Estada de 6 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Imelda, Richmond
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Imelda
Estada de 7 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosario
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosario
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
LORELIE
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
LORELIE
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Cherry
25 de juny de 2023
Cherry
Estada de 2 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Michael
Viatge en parella
30 de maig de 2023
Michael
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Gazel
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gazel
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
NICK
Viatge de negocis, Viatge en família
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NICK
Estada d’1 nit (abr. 2023)