Airo Hotel-Manila
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc de Rizal
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Airo Hotel-Manila





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Standard Double Room
Standard Single Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Economy Double Room
Deluxe Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

427 A.Flores corner L. Guerrero Street, Manila, NCR, 1000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Red Planet Manila Bay
Red Planet Manila Bay
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.4 de 10, Molt bé, 910 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 1000 PHP.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 500 PHP per adult i 250 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 150 PHP per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 1200 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 2
L’allotjament també es coneix com a
Airo Hotel-Manila Hotel
Airo Hotel-Manila Manila
Airo Hotel-Manila Hotel Manila
Preguntes freqüents
Opinions: Airo Hotel-Manila
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de jul. de 2025
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jay Mar
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jay Mar
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Eduardo
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Eduardo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Rie
Viatge de negocis
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
James
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
Viatge de negocis
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rodilin
10 de juny de 2025
Rodilin
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Dennis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Dennis
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
ching ying
11 de maig de 2025
ching ying
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacques, surrey
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jacques
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Rebecca
9 d’abr. de 2025
Rebecca
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruce Franklin, Hastings
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce Franklin
Estada de 13 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
4 d’abr. de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Lye Urn
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Lye Urn
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Arnold
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Visit the area in Ermita
Arnold
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chelfre
Viatge de negocis, Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chelfre
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Angel V.
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angel V.
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
scott
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Good value for a night or two
scott
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Kjell Atle
4 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kjell Atle
Estada de 4 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Torbjörn, KABAnkalan
1 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Torbjörn
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
jel
29 de gen. de 2025
jel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jose
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Melchor
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melchor
Estada de 2 nits (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels