Goldfinch Hotel Mangalore

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel al centre a Mangaluru amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Goldfinch Hotel Mangalore

Suite presidencial | Bany | Dutxa, capçal de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
Punt d'interès
Habitació bàsica | Sala d'estar | Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable
Punt d'interès
Interior

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Aire condicionat
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació amb dos llits individuals superior

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 21 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual

Habitació executiva

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
  • 28 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 21 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

Habitació executiva

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
  • 21 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
  • 35 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
  • 21 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits de matrimoni grans
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Near Jyoti Circle, Bunts Hostel Road, Mangaluru, Karnataka, 575003

Què hi ha als voltants

  • Estadi Mangala - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Centre Comercial Forum Fiza - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Temple Kudroli Gokarnath - 4 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Temple de Mangaladevi - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Platja Tannirbhavi - 15 minuts en cotxe - 9.7 km

Com moure’s per la zona

  • Mangaluru Central Station: 19 min a peu
  • Aeroport Internacional de Mangaluru (IXE): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Froth On Top - ‬4 minuts a peu
  • ‪Mango Grove - ‬2 minuts a peu
  • ‪Juice Junction - ‬4 minuts a peu
  • ‪Wine Cafe - ‬2 minuts a peu
  • ‪Indra Bhavan - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Goldfinch Hotel Mangalore

Hotel amb Estadi Mangala a prop
Goldfinch Hotel Mangalore, amb Temple de Mangaladevi i Bateria del Sultà a poca distància, ofereix un servei de connexió amb l'aeroport, una terrassa superior i servei de bugaderia i tintoreria. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar i un centre de negocis a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar preparat al moment (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Atenció multilingüe, servei de bugaderia i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Totes 56 habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, caixes fortes amb espai per a portàtils i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Capçals de dutxa tipus cascada, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors d'alta definició de 32 polzades amb canals prèmium
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions a 152 metres
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
  • Servei de connexió amb la platja (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el centre comercial (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 400 INR per persona
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Un bar

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Capçal de dutxa de mà
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 8 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2007
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 1 poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1120.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 400 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
  • Càrrec pel llit addicional: 1120.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Goldfinch Hotel
Goldfinch Hotel Mangalore
Goldfinch Mangalore
Hotel Goldfinch
Goldfinch Hotel
Goldfinch Hotel Managalore
Goldfinch Mangalore Mangaluru
Goldfinch Hotel Mangalore Hotel
Goldfinch Hotel Mangalore Mangaluru
Goldfinch Hotel Mangalore Hotel Mangaluru

Preguntes freqüents

Goldfinch Hotel Mangalore accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Goldfinch Hotel Mangalore?

Amb data 7 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Goldfinch Hotel Mangalore el dia 21 d’ag. de 2025 són d'almenys 49,25 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Goldfinch Hotel Mangalore?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Goldfinch Hotel Mangalore?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Goldfinch Hotel Mangalore?

Registre de sortida: migdia.

Goldfinch Hotel Mangalore ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1000 INR per vehicle.

On es troba Goldfinch Hotel Mangalore?

Aquest hotel a Mangaluru es troba al centre de la ciutat i a menys de 5 km de les atraccions següents: Estadi Mangala, Temple de Mangaladevi i Bateria del Sultà. Parc d'Atraccions i Aquàtic Manasa i Pilikula Nisargadhama també són a menys de 15 km. Mangaluru Central Station és a 19 min a peu.

Opinions: Goldfinch Hotel Mangalore

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 45 de 160 opinions
Puntuació 8: Bo. 50 de 160 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 38 de 160 opinions
Puntuació 4: Deficient. 14 de 160 opinions
Puntuació 2: Horrible. 13 de 160 opinions

7,6/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

7,2/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Roshan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice place very prompt room service
Estada de 3 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Janet

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
A little shabby but clean, food excellent and service was delightful
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Hasendra

Què li ha agradat: Comoditats
Overall good experience
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Hasendra

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall good
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Shabnum

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Value for money

Great location. Sanadige has wonderful food. Staff is helpful.
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Ankit

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Centrally located and well maintained.
Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good option in Mangalore

Decent hotel option in Mangalore. Service is great and breakfast is excellent.
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Chandana

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2024)

2/10, Horrible

Subhas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bathroom water over flowing to living area. Not fixed. I asked to change the room. They refused without any hesitation Horrible experience
Estada de 2 nits (abr. 2024)

2/10, Horrible

Umesh

Estada de 6 nits (març 2024)

10/10, Excel·lent

padma

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2024)

2/10, Horrible

Manjunath

breakfast was already included in my package. But till they taken breakfast price separately. But you have also did not logged at that same time. Will never book rooms from your have future
Estada de 2 nits (des. 2023)

6/10, Acceptable

Arun

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Although the rooms were clean and the staff were very helpful with arranging cabs, the hotel needs to improve on a few things - very small rooms especially restroom had very little space; noisy due to a pub being open in the same building which was giving off loud music which could be heard throughout the building.
Estada d’1 nit (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

ARUN

Estada d’1 nit (ag. 2023)

10/10, Excel·lent

Srinivas

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was neat and clean. The staff were extremely courteous and service oriented
Estada d’1 nit (maig 2023)

6/10, Acceptable

balarajini

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Need upgrade room facilities
Estada de 3 nits (abr. 2023)

4/10, Deficient

SHEELA

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Food is not good
Estada de 9 nits (gen. 2023)

10/10, Excel·lent

RAMACHANDRA

8/10, Bo

Sandeep

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ok Property for a short stay

Checkin was not smooth. Bad odour in the room and the lobby. maybe its the kind of perfume used which might be an acquired taste. Rooms are compact and cozy.
Estada d’1 nit (set. 2022)

6/10, Acceptable

Kalyan

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2022)

10/10, Excel·lent

Arjun

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2022)

10/10, Excel·lent

Savitha

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Very neat. Good service.
Estada d’1 nit (jul. 2022)

6/10, Acceptable

K M

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
good: friendly staff, bad: bathroom did not have hand towels or face tissues, hot water not hot enough, poor quality toilet tissue, room needs painting, head ache inducing smell, not good restaurant close by.
Estada de 2 nits (maig 2022)

8/10, Bo

Sanjoy

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Dec Mangalore trip

We had to change the room but the stay was ok Food was very good
Estada de 3 nits (des. 2021)

8/10, Bo

Sudheer

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Decent property may be one of the best in Mangalore
Estada d’1 nit (des. 2021)