Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gold Leaf Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 dormitori

Habitació superior, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Corner)

Habitació Deluxe (Corner)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

108 36th Street, Between 77th-78th St, Maha Aung Myay Township, Mandalay
Sobre aquest allotjament
Gold Leaf Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3 USD per adult i 3.00 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 USD per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 abril-30 desembre
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Gold Leaf Hotel Mandalay
Gold Leaf Mandalay
Gold Leaf Hotel Hotel
Gold Leaf Hotel Mandalay
Gold Leaf Hotel Hotel Mandalay
Preguntes freqüents
Opinions: Gold Leaf Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
YOKO
Viatge en família
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
満足のホテルです!
YOKO
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Patrycia
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Early morning gold hammering will wake you at 6am
Patrycia
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Pak Ho
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pak Ho
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
SteveSchleisman, La Quinta, CA
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
SteveSchleisman
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Sanya
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sanya
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
KIM HUA
Viatge en grup
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great front desk. Dated room Expensive restaurant.
KIM HUA
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Ei, Czech
Viatge en parella
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ei
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
kaori
Viatge en família
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適!
kaori
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
dko9N, Bangkok
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
dko9N
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Hisashi, Tokyo, Japan
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hisashi
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
NAMSIK
Viatge en família
26 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
NAMSIK
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Robert
Viatge en família
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
gilbert
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour de trois nuits
gilbert
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Norm, Ontario
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Norm
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Daniel
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 3 nits (nov. 2019)