Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel El Gran Caiman





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
El més destacat
Balcó
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Grau 133, Máncora, Piura, 20851
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Cal pagar un càrrec addicional per l'ús de l'aire condicionat.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 PEN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 20510400403
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament no hi ha aigua calenta
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel El Gran Caiman Mancora
El Gran Caiman Mancora
Hotel El Gran Caiman Hotel
Hotel El Gran Caiman Máncora
Hotel El Gran Caiman Hotel Máncora
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel El Gran Caiman
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 7 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Markus
10 de febr. de 2025
Markus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Alvaro
15 de gen. de 2024
Alvaro
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Alvaro
Viatge en família
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alvaro
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Ricardo Ernesto
6 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo Ernesto
Estada de 3 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
jose
15 de maig de 2023
NO CUMPLIO CONDICIONES
jose
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de gen. de 2020
cumple solamente.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Flor
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flor
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Flor
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flor
Estada de 3 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Juan Eduardo
8 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pésima elección
Juan Eduardo
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
jose
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja
jose
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Jose Antonio
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
todo bien
Jose Antonio
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Fernando
5 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bueno
Fernando
Estada de 3 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
jose
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jose
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
2/10, Horrible
jose barrantes
3 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
No recomendable
jose barrantes
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Roger
23 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Jose
3 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Emma María
20 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Me dejaron afuera 1 hora
Emma María
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
cristian
16 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
El gran caiman,mancora.
cristian
Estada de 7 nits (set. 2017)